CrossUp 90 PK / 160Nm ge-update naar 115 PK / 200 Nm bij de VAG Dealer.
Ik was bang dat de UP hitserig of onrustig zou worden met de GTI specs maar het tegenovergestelde is van toepassing. Auto rijd beter dan ooit, gewoon heerlijk en er is altijd koppel. Dit had ik eerder moeten doen.
Bij het opschakelen is de up rustiger geworden. Als ik nu constant 80 km rij in zijn vijfde versnelling dan heb je niet het gevoel dat je in de verkeerde versnelling rij. Terug schakelen en dan gaat die als een speer ervan door.
Update koste 250 Euro’s wat nette prijs is voor het verkregen rijplezier
Fabrieksupdate 115PK / 200Nm
- tsicrossup
- Forum newbie
- Berichten: 1
- Lid geworden op: zo 17 mar 2019, 13:27
- Locatie: Westland
Fabrieksupdate 115PK / 200Nm
TSI CrossUp 115Pk / 200Nm
-
- Vagling liefhebber
- Berichten: 191
- Lid geworden op: do 08 nov 2018, 09:53
- Locatie: Etten-Leur
- Contacteer:
Re: Fabrieksupdate 115PK / 200Nm
Is je partnummer van je motor ecu ook verandert na de update?
Re: Fabrieksupdate 115PK / 200Nm
Vanwaar de keuze om voor de fabrieksupdate te gaan en niet de stage 1?
VW Up! TSI 2017 - Beats audio - Polygon's - Panodak - Eibach pro kit
- Up!grade TSI
- Donateur member
- Berichten: 1393
- Lid geworden op: di 14 jul 2020, 21:20
- Locatie: N-H
Re: Fabrieksupdate 115PK / 200Nm
Sommige mensen nemen genoegen met iets minder Luukyy, en meneer is ook al de 60 gepasseerd (no offence)
Exen (Vag); Mii, Citigo, Up! TSI, Up! GTi(2x) huidige>>>Up! GTi (3e)
- Habenero TSI
- Vagling liefhebber
- Berichten: 173
- Lid geworden op: ma 17 aug 2020, 21:41
Re: Fabrieksupdate 115PK / 200Nm
GTI Crossup is ook leuk.
115PK / 200Nm is met het gewicht van een up ook genoeg.
Meer achter de hand hebben is natuurlijk leuk voor als het een keertje nodig is.
115PK / 200Nm is met het gewicht van een up ook genoeg.
Meer achter de hand hebben is natuurlijk leuk voor als het een keertje nodig is.
Habenero Orange VW UP! TSI Full options.
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled
My other VAG ride is a 1078 CC aircooled