Nieuwe mattenset up!
Nieuwe mattenset up!
Mooie combinatie van textiel met de eigenschappen van rubber matten.
Deze hebben we besteld en verwachten we binnen 2 weken in huis te hebben.
als ze goed zijn bevonden gaan we er een leuke forum actie van maken.
Unieke matten speciaal voor de up , Pon heeft deze nooit opgenomen in het programma.
Deze hebben we besteld en verwachten we binnen 2 weken in huis te hebben.
als ze goed zijn bevonden gaan we er een leuke forum actie van maken.
Unieke matten speciaal voor de up , Pon heeft deze nooit opgenomen in het programma.
Re: Nieuwe mattenset up!
Op dit moment € 64.95 , ik wacht de factuur en de levering even af en kan dan ietsMicroUp schreef:Ziet er goed uit Erik. Heb je een richtprijs?
leuks gaan doen.
Handig dat er op staat welke kant boven moet
Wat staat er op de onderkant
Niks iig voor mijn citigo
Wat staat er op de onderkant
Niks iig voor mijn citigo
Mooie matten... Jammer dat het zo raar staat... Up in de citigo
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Zien er goed uit Eric! Heb zeker wel interesse als de prijs goed is.
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Prijs voor de leden van het forum € 54.00 ,
Mooi koopje Eric! Helaas wat ik al zei staat het niet in een citigo
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Mooie randen in de mat en aan de achterkant goed voorzien van nopjes waardoor deze perfect op hun plaats blijven.
Top matje
Top matje
Super mooi. Matten set..
Is er ook een setje voor achter te krijgen? Want dit is toch alleen voor de voorkant?
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Is een complete set van 4 matten