Dubbel uitlaatsierstuk
Dubbel uitlaatsierstuk
Ziet er leuk uit
- Bijlagen
-
- sierstuk.jpg (98.8 KiB) 10628 keer bekeken
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350
Re: Dubbel uitlaatsierstuk
Aardige prijs.
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
Dat ziet er leuk uit.
Groupbuy-actie van E65,- in het verschiet ?
Groupbuy-actie van E65,- in het verschiet ?
MII style Sport 60pk semi-aut5
Als we 10 gegadigden bij elkaar kunnen krijgen kunnen we het het sierstuk leveren voor € 65.00 incl verzenden.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Als we 10 gegadigden bij elkaar kunnen krijgen kunnen we het het sierstuk leveren voor € 65.00 incl verzenden.
1. Guido van den Berg --> GuidoUp
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Niet voor mij - zit net de enkele onder.
Vind ik trouwens ook mooier dan de dubbele - vind dubbel alleen mooi als het in de bumper is weggewerkt. Het is voor mij net effe te.
Vind ik trouwens ook mooier dan de dubbele - vind dubbel alleen mooi als het in de bumper is weggewerkt. Het is voor mij net effe te.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
- aut5MIIsport60
- Vagling liefhebber
2. aut5MIIsport60 ---> willem S (.. besteld op 23/3 en inmiddels netjes ontvangen op 26/3)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
2. aut5MIIsport60 ---> willem S (.. besteld op 23/3 en inmiddels netjes ontvangen op 26/3)
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
Laatst gewijzigd door aut5MIIsport60 op di 26 mar 2013, 11:39, 2 keer totaal gewijzigd.
MII style Sport 60pk semi-aut5
Idem dito voor mij, maar voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een dubbele is het weer een mooie actieInge schreef:Niet voor mij - zit net de enkele onder.
CitiGo Elegance 1.0 44KW/60PK|deep black metallic|Nano black interieur|Automaat|5 deurs|travelpack|all season pakket|Sunset|Parkeersensoren|Radio Funky|Move & Fun|14" Apus wit
Ik vind het verschil wel groot van het enkel uitlaatsierstuk dat normaal 69,95 euro kost en daarna in de groupbuy gaat voor 40,- euro terwijl het dubbele uitlaatsierstuk normaal 75,- euro kost en nu slechts 10,- euro minder met een groupbuy.
Zijn toch gewoon bijna 2 identieke uitlaatsierstukken van hetzelfde merk? Waarom dan geen 45,- euro ipv 65,- euro?.
Viel me gewoon op
Zijn toch gewoon bijna 2 identieke uitlaatsierstukken van hetzelfde merk? Waarom dan geen 45,- euro ipv 65,- euro?.
Viel me gewoon op
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
die vind ik best wel goedPop Up! schreef:Ik vind het verschil wel groot van het enkel uitlaatsierstuk dat normaal 69,95 euro kost en daarna in de groupbuy gaat voor 40,- euro terwijl het dubbele uitlaatsierstuk normaal 75,- euro kost en nu slechts 10,- euro minder met een groupbuy.
Viel me gewoon op
hmz
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Ja dat wil ik ook wellus weten........
Ik denk dat we als antwoord krijgen dat de inkoopprijs veel hoger ligt
Ik denk dat we als antwoord krijgen dat de inkoopprijs veel hoger ligt
Ik ga hier eens over na denken
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Light Silver | Executive pakket | maps & more | orginele waffel velgen & rial milano titanium wintervelgen | plaatsbesparend reservewiel
Hmm wellicht wil ik ze ook wel, ff over nadenken
VW Black Up | Drive pakket | Sound pakket | Leren bekleding | Stoel verwarming | 5.1lt/100km
Ook jammer is vind ik dat er nu een dubbel sierpijpje is net naar dat een de enkele gekocht heb!
We´re going UP! UP! UP!
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Zwarte Take UP! BMT 60 pk 5Deurs Climatic Comfortpack Armsteun Dorpellijsten Korte VW Polo Antenne.
Helaas kunnen we deze niet voor hetzelfde geld aanbieden als de enkele , dit is namelijk een geheel andere leverancier en heeft zoals hierboven al beschreven andere inkoopcondities.
het verschil is nu helaas € 10.00 , maar het is toch weer een korting
- BarMove(d)Up
- Vagling liefhebber
Dat is het risico van de koper. Geregeld ben ik vlot met kopen van bepaalde (niche) spullen en dan gebeurt het wel eens dat in een korte tijd een net verbeterd produkt komt of een leuke korting. Dat loop je dan mis, maar wel de eerste die het produkt had .RickUP schreef:Ook jammer is vind ik dat er nu een dubbel sierpijpje is net naar dat een de enkele gekocht heb!
Move Up 60pK, White Candy, Drive Pakket, Winterpakket, Climatic, Radio 'RCD 215', 4 deuren, Rubber Matten, Luxe kentekenplaten, korte antenne, uitlaat sierstuk, Up! instaplijsten, Dotz Freerider Peak 16", Getinte ramen, Osram Nightbreaker Plus.
Dat zei ik dus almerkx352 schreef:Helaas kunnen we deze niet voor hetzelfde geld aanbieden als de enkele , dit is namelijk een geheel andere leverancier en heeft zoals hierboven al beschreven andere inkoopcondities.
Ok, het standaard antwoord wat we al dachtenmerkx352 schreef:Helaas kunnen we deze niet voor hetzelfde geld aanbieden als de enkele , dit is namelijk een geheel andere leverancier en heeft zoals hierboven al beschreven andere inkoopcondities.
Blijf het wel een groot verschil vinden, ik pas....
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
ppffff, echt wel nederlands... ouwe wijven praat over een tientje korting te weinig is. ga alstublieft even googlen
naar dubbel sierstuk en je zal zien dat het gemiddelde universeel sierstuk(dat dus niet pasklaar is) al 50a60 euro kost.
Dus 65,- euro voor pasklaar is echt niet veel geld. dubbelpijps is bewerkelijker dan 1 enkel pijpje. kijk maar op
die foto hoeveel lasnaden er zijn.....
naar dubbel sierstuk en je zal zien dat het gemiddelde universeel sierstuk(dat dus niet pasklaar is) al 50a60 euro kost.
Dus 65,- euro voor pasklaar is echt niet veel geld. dubbelpijps is bewerkelijker dan 1 enkel pijpje. kijk maar op
die foto hoeveel lasnaden er zijn.....
Skoda CitiGO Tour