Nadat we in 2010 in het bezit kwamen van onze eerste nieuwe auto, een Aygo en later een Seat Ibiza ST ben ik in de wereld van auto-forums gedoken. Mijn interesse gaat vooral uit naar de mogelijkheden van VCDS op de verschillende VAG modellen, maar ik kan zeker ook genieten van 'hardware' matige aanpassingen die mensen aan hun auto doen. De misses is vooral actief op het CBC forum, ikzelf meer op Seat-online, waar ik ook topics bij hou over VCDS aanpassingen op m'n Ibi en haar Mii. Haar Mii? Jawel, de Aygo is inmiddels ingeruild voor een Tribu Style Sport Mii. Net even wat meer auto en bruin kon het toen nog trekken.
Vanwege de Mii van de misses zal ik hier ook af en toe wat ervaringen delen en hoop het e.e.a. op te steken van andere forum-leden.
My1stIbi stelt zich voor
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: My1stIbi stelt zich voor
mooie kar! Welkom!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Welkom!
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
- Antera
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Gij ook al hier
In het bezit van VCDS/VCP voor afspraak APP of Bel +31 6 15 22 87 09
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Voor alle verlagingen ben je welkom al dan niet met montage
Thanx!
@Antera: yep, info over de Mii is op SO wat dun bezaaid. En als Mii 'eigenaar' moet je natuurlijk lid zijn van hét forum voor de nieuwe drieling
@Antera: yep, info over de Mii is op SO wat dun bezaaid. En als Mii 'eigenaar' moet je natuurlijk lid zijn van hét forum voor de nieuwe drieling