benny1983 schreef: ↑zo 18 sep 2022, 12:23
Hi Jean-Paul,
Gisteren jouw “oude” auto gekocht… over 1,5 week ophalen bij de lokale VW dealer.
Door mijn forum lid-status kan ik je geen PB sturen… ben benieuwd hoe hij je die jaren bevallen is en of er nog aandachtspunten zijn.
Groet!!
Dit vind ik dan wel weer cool om te horen, had niet verwacht dat dit zou gebeuren
Zoals je misschien wel hebt gezien in dit topic was het voor mij een Private Lease auto. En los dat ik er altijd zuinig op ben geweest en vaak stond te wassen. Heb ik er wel dus nooit naar gekeken kwa onderhoud. Dat deed gewoon de dealer 1 maal per jaar. Heb op dat punt heb ik geen aandachtspunten.
Wat ik wel kan zeggen is dat ik er in het 2e jaar een ongeval mee heb gehad waarbij iemand in de zijkant is gereden. En ik ben nogal een neuroot dus ik kon dat altijd toch zien aan de wielkast van achter en hoe de deur aansluit ten opzichte van de rechterkant. Sluit wel gewoon maar je kan zien (als je het weet iig) dat hij daar schade heeft gehad en dat het hersteld is geweest. Zo zitten (of zaten, weet niet of ze nog iets gedaan hebben bij de lease maatschappij) 2 anders gekleurde vlekjes in de wielboog.
Verder met plezier in gereden, vaak mensen toch verbaasd laten kijken bij het verkeerslicht omdat de meeste upjes altijd die 60/75pk bakkies zijn.
Ben ik dan wel weer benieuwd waar hij ongeveer terecht is gekomen en of je wilt zeggen wat je er nog voor betaald hebt.
Ow heb trouwens wel 1 aandachtspuntje, maar dat is wel verholpen bij de laatste keer onderhoud. Ik gebruik altijd de handrem met parkeren en die trommeltjes hebben al eens goed vast gezeten door roestvorming. Dus daar zou ik wel opletten. Zijn ze gevoelig voor kon de hulpdienst toch melden.