Dat is zeker gelukt. Zie de topic van m'n andere auto:
https://vwupforum.nl/viewtopic.php?f=1 ... #p110846
Dat is zeker gelukt. Zie de topic van m'n andere auto:
Ze zeggen dat LPG rijders altijd lachen aan de pomp. Blijkbaar dus niet alleen aan de pomp, maar ook hier
Hoe zuinig ga ik niets winnen behalve de troostprijs, tot nu toe in 3200km gemiddeld 16,5km / L gereden. Interesseert me ook niet zoveel rij vrij vlot en vrij veel binnendoor.Autheo schreef: ↑za 26 dec 2020, 11:12We gaan richting het einde van het jaar. Als alle deelnemers de komende week nog hun laatste tankbeurten invoeren, kan het maandoverzicht weer gemaakt worden. En dan kan ook het totale jaaroverzicht weer opgesteld worden, wie over het hele jaar gerekend het zuinigst heeft gereden.
Na drie jaar komt wat mij betreft dan ook een einde aan de competitie. Het was leuk om het bij te houden, maar voor alle dingen is zo zijn tijd, en het lijkt me leuk als er weer nieuwe initiatieven ontwikkeld worden door enthousiastelingen. Wie het jammer vindt, en toch graag het overzicht ziet verschijnen, mag gerust het stokje overnemen. Desgewenst kan ik even uitleggen hoe ik het overzicht samenstelde vanuit Phuel.
Maar voor nu eerst nog op naar de finale: wie komt het verst met een volle tank?