Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?
Re: Stofzuigen hoe vaak en waarmee ?
Stofzuigen hier iedere keer na het wassen. Dus iedere 3 a 4 weken (gemiddeld)
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Komt iets als een haspel van 50m in de buurt?? Kun je gewoon met je huisstofzuiger de auto doen. Borsteltje voor het dashboard, smalle opzetstuk voor de vloer. Klaar.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik vind het ook wel prettig als d auto mooi schoon is van binnen maar ik stoor me niet echt aan een bende.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Een vriend van mij heeft een bedrijf waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn om de auto te reinigen. Elke zaterdagochtend ga ik daar koffie drinken, broodje eten en op mijn gemak de auto van binnen en buiten schoonmaken. Omdat ik het elke week doe ben ik hier meestal binnen 30 minuten mee klaar en rijdt ik altijd lekker fris rond.
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Waar is dat precies?Bobmii schreef:Een vriend van mij heeft een bedrijf waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn om de auto te reinigen. Elke zaterdagochtend ga ik daar koffie drinken, broodje eten en op mijn gemak de auto van binnen en buiten schoonmaken. Omdat ik het elke week doe ben ik hier meestal binnen 30 minuten mee klaar en rijdt ik altijd lekker fris rond.
EnschedeTwitNour schreef:Waar is dat precies?Bobmii schreef:Een vriend van mij heeft een bedrijf waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn om de auto te reinigen. Elke zaterdagochtend ga ik daar koffie drinken, broodje eten en op mijn gemak de auto van binnen en buiten schoonmaken. Omdat ik het elke week doe ben ik hier meestal binnen 30 minuten mee klaar en rijdt ik altijd lekker fris rond.
Seat Mii style chic 60pk - candy white - VAGcom instellingen - W8 verlichting - lederen bekleding - drive pakket - extra getinte ramen rondom - LED achter lichten.
Heel preciesBobmii schreef:EnschedeTwitNour schreef:Waar is dat precies?Bobmii schreef:Een vriend van mij heeft een bedrijf waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn om de auto te reinigen. Elke zaterdagochtend ga ik daar koffie drinken, broodje eten en op mijn gemak de auto van binnen en buiten schoonmaken. Omdat ik het elke week doe ben ik hier meestal binnen 30 minuten mee klaar en rijdt ik altijd lekker fris rond.
Sent from my XT897