Omdat ik met de standaardhoogte nergens last van heb (zit meestal wel alleen in de auto)...oubaasje schreef:en waarom willen veel forum-leden hun Up dan nog lager hebben?Draconian schreef: Ze hebben de Up veel te laag gemaakt.
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Omdat ik met de standaardhoogte nergens last van heb (zit meestal wel alleen in de auto)...oubaasje schreef:en waarom willen veel forum-leden hun Up dan nog lager hebben?Draconian schreef: Ze hebben de Up veel te laag gemaakt.
maar wat is het alternatief?aut5MIIsport60 schreef:Zou ,al ben ik behoorlijk tevreden over de rij-eigenschappen van zo'n klein 1 litertje ( heb een soepele 2liter turbo 200pk erop ingeruild), toch niet opnieuw de Mii gekocht hebben
er is toch de mogelijkheid om handmatig terug te schakelen? Bij welke automaat vind je dat?aut5MIIsport60 schreef:
Verder schakelt de autom.bak regelmatig tergend traag terug van 2 naar 1 ,als je bijv. afremt voor een drempel en dan weer (te laat) gas geeft.
Wagens achter je rekenen niet op dat stilvallen van hun voorligger.
Die weten niet waar ze aan beginnen. Laat ze maar even rondje Den Haag door de wijken rijden met al die drempels. Dan staan ze klem op zo een drempel als ze de Up nog lager willen hebben. Die zwarte rand van de voorbumper onderaan komt er dan helemaal niet meer overheen.oubaasje schreef:en waarom willen veel forum-leden hun Up dan nog lager hebben?Draconian schreef: Ze hebben de Up veel te laag gemaakt.
Vreemd dan dat ik nergens last van heb in Den Haag (zit bijna altijd alleen in de auto).Draconian schreef:Die weten niet waar ze aan beginnen. Laat ze maar even rondje Den Haag door de wijken rijden met al die drempels. Dan staan ze klem op zo een drempel als ze de Up nog lager willen hebben. Die zwarte rand van de voorbumper onderaan komt er dan helemaal niet meer overheen.oubaasje schreef:en waarom willen veel forum-leden hun Up dan nog lager hebben?Draconian schreef: Ze hebben de Up veel te laag gemaakt.
Hm, ik ga de uitdaging aan. Rij vanaf de Zuiderparklaan in Den Haag de Kortenhoefsestraat in. Rij deze uit en sla dan rechtsaf de Tiendhovenselaan in. Probeer nu maar die drempel over te komen om op de Escamplaan te komen. Dat wordt schuren met de voorbumper. Hier in De Lier hebben we ook zo een drempel waar je echt stil moet staan en dan heel zacht eroverheen om net niet te raken. Dit is de straat Chrysant naar de Sportlaan toe. Deze drempel is een ramp. Volgende rit. Ga naar de overdekte parkeerplaats in Naaldwijk De Tuinen. Rij dus vanaf de Patijnenburg de parkeergarage in. Voordat je het overdekte gedeelte in gaat na omhoog te zijn gereden zorg dan wel dat je iemand naast je hebt zitten als test. Ga nu dus die smalle maar hoge drempel over. Gewoon stapvoets. Dat wordt een klapper met de dorpels gelijk na het voorwiel. Ik weeg 91 kilo en mijn passagier 70 kilo. Ik rij vrijwel altijd samen met mijn vrouw.up! schreef:
Vreemd dan dat ik nergens last van heb in Den Haag (zit bijna altijd alleen in de auto).
Dan draai je hem toch om...aut5MIIsport60 schreef:Door die zwarte onderlip onder voorbumper van mijn Mii maakt het mij onmogelijk de wagen even in de garage te rijden zonder onderkant te raken..
Ik ga de uitdaging niet aan. Ik rijd bijna altijd alleen in de auto en weeg 80kg. Dus ik snap dat voor jou de zaak veel zwaarwegender is.Draconian schreef:Hm, ik ga de uitdaging aan. Rij vanaf de Zuiderparklaan in Den Haag de Kortenhoefsestraat in. Rij deze uit en sla dan rechtsaf de Tiendhovenselaan in. Probeer nu maar die drempel over te komen om op de Escamplaan te komen. Dat wordt schuren met de voorbumper. Hier in De Lier hebben we ook zo een drempel waar je echt stil moet staan en dan heel zacht eroverheen om net niet te raken. Dit is de straat Chrysant naar de Sportlaan toe. Deze drempel is een ramp. Volgende rit. Ga naar de overdekte parkeerplaats in Naaldwijk De Tuinen. Rij dus vanaf de Patijnenburg de parkeergarage in. Voordat je het overdekte gedeelte in gaat na omhoog te zijn gereden zorg dan wel dat je iemand naast je hebt zitten als test. Ga nu dus die smalle maar hoge drempel over. Gewoon stapvoets. Dat wordt een klapper met de dorpels gelijk na het voorwiel. Ik weeg 91 kilo en mijn passagier 70 kilo. Ik rij vrijwel altijd samen met mijn vrouw.up! schreef:
Vreemd dan dat ik nergens last van heb in Den Haag (zit bijna altijd alleen in de auto).
Wie gaat de uitdaging aan?