Zwarte Skoda Citigo binnen
Re: Zwarte Skoda Citigo binnen
Ziet er allemaal mooi uit,alles past goed bij elkaar....auto staat mooi ook....Wordt tijd voor een treffen.
GunSpeed het is inderdaad iets minder laag maar vindt het Oke wielkast mooi rond gevuld en kost beduidend minder dan schroevset
Kneeke ik zou ze ook wel eens in het echt willen zien dus naarjaars treffen zou leuk zijn
Kneeke ik zou ze ook wel eens in het echt willen zien dus naarjaars treffen zou leuk zijn
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Weer een puntje afgewerkt het uitlaat sier stuk zit er op.
De voorspoiler is ook binnen dus volgende week maar weer even naar de spuiter.
De voorspoiler is ook binnen dus volgende week maar weer even naar de spuiter.
Citi Go Elegance.Sideskirts.dakspoiler.voorspoiler.verlaagd.zomer 7X17 205-40-17 op monaco black.led kofferbak verlichting.dubbel uitlaatsierstuk.led dagrijverlichting.rest Gp Thunder 5700K.rode remklauwen.zwarte remtrommels.RVS pedalen set
Ziet er allemaal zeer net uit...complimenten...
Uu kan ik zo ook niets meer doen, alleen nog even de remklauw rood bij de winterbbanden wissel en dan is het even mooi geweest .
Hij is nu 5 weken oud en er staat iets leuks op de oprit.
Ben wel benieuwd hoe de GTI/RS/FR er straks echt uit komt te zien ben al wel aan het sparen
Hij is nu 5 weken oud en er staat iets leuks op de oprit.
Ben wel benieuwd hoe de GTI/RS/FR er straks echt uit komt te zien ben al wel aan het sparen
ziet er echt geweldig uit. die uitlaatjes staan ook heel netjes.
Mijn verlanglijst kan weer uitgebreid worden!
Mijn verlanglijst kan weer uitgebreid worden!
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!
ik heb het bij PM Performance laten doen heeft het netjes er onder gemaakt ( gelast van RVS)volgens al mijn eigen wensen wat binnen de mogelijkheden gaat
gave wagen! echt mooi wat je er allemaal aan gedaan hebt en die velgen zijn echt super mooi!
move up! 60 pk black pearl executive pakket comfort pakket stalen reservewiel
- GunSpeed
- Forum eindbaas
De uitlaat is heel geslaagd
Moet zeggen dat het mij eigenlijk niet stoort dat de originele uitlaat onzichtbaar is maar als het toch zou beginnen kriebelen dan zal het heel waarschijnlijk ook zoals bij jou worden!!
Nice mod
Moet zeggen dat het mij eigenlijk niet stoort dat de originele uitlaat onzichtbaar is maar als het toch zou beginnen kriebelen dan zal het heel waarschijnlijk ook zoals bij jou worden!!
Nice mod
up! Black BMT 75pk 3d
Dat je hem niet zag maakte mij ook niet zo veel uit maar dit geeft de auto wel wat meer body en past leuk bij het totaal plaatje
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ben benieuwd of je de voorspoiler al gemonteerd hebt en vooral hoe dat er eruit ziet.
Die uitlaat ziet er echt goed uit! De rest trouwens ook hoor
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
Eind van de week gaat hij naar de spuiter,we haden wat familie omstandigheden anders zat hij er nu al onder.
Ik zal het volgende weekend even foto`s nemen en plaatsen.
Tino
Ik zal het volgende weekend even foto`s nemen en plaatsen.
Tino
familie gaat voor ik hoop niks ernstigs.
High_UP! 60pk BM 3d in darksilver
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Opties: drive, dynamic en executivepakket. maps&more, reservewiel, winterbanden, zonder type aanduiding en DS dashboard.
Extra`s: W8, vagcom, instapstrips,
Besteld: 04-08-2012 Geleverd: 01-12-2012
18,3 KM/L
Ziet er echt serieus goed uit! Hoe heb je de uitsparing voor de uitlaat laten doen?
Dat zijn allemaal erg leuke mods Tino, mijn complimenten, ziet er zeer goed uit!
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Mijn vader is overleden dus wel even een heftige week maar heb nu wel weer wat afleiding nodig beetje met de auto bezig is dan wel prettig.TV_UP! schreef:familie gaat voor ik hoop niks ernstigs.
Dat is eerst met een mal uitgetekend naar mijn wens ( hoogte in bumper ) en toen uitgezaagd en met soort dremel afgewerkt echt strak geen beschadiging.Mikester schreef:Ziet er echt serieus goed uit! Hoe heb je de uitsparing voor de uitlaat laten doen?
Sterkte Tino!
Besteld: High up, 75PK bmt, dark silver, executive, drive, panoramadak, leder. On the road since Nov. 10. Changed/added: OBD configured, Osram Nightbreakers, PIAA dagrijverlichting, armsteun. Zomervelgen: Upsilon!