![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
https://www.linkedin.com/pulse/ik-ben-e ... estendorp/
Yep. Je hebt een volger bij. Knap geschreven. Ik ben fan!Petrolhead Tom schreef: ↑di 31 jul 2018, 06:42Ik heb weer een nieuwe blog geschreven over elektrisch rijden en bijtelling maar ook over de V8, V12 en supercars!![]()
https://www.linkedin.com/pulse/ik-ben-e ... estendorp/
Bedankt voor de leuke reactie!Utah schreef: ↑di 31 jul 2018, 13:23Yep. Je hebt een volger bij. Knap geschreven. Ik ben fan!Petrolhead Tom schreef: ↑di 31 jul 2018, 06:42Ik heb weer een nieuwe blog geschreven over elektrisch rijden en bijtelling maar ook over de V8, V12 en supercars!![]()
https://www.linkedin.com/pulse/ik-ben-e ... estendorp/
Dank je voor de info. Leuk als je een foto kunt schieten hoe dat snoertje zit.Petrolhead Tom schreef: ↑do 02 aug 2018, 08:15De oude maps and more werkt niet inderdaad. Ik gebruik zelf een TomTom 12volt plug met twee usb aansluitingen en heb de kabel half in de tellerbak geduwd. Misschien niet het allermooiste maar wel de meest praktische oplossing omdat ik het apparaat regelmatig verwijder als ik in de grote stad ben. De app is trouwens wel véél beter geworden door de laatste updates, dat mag ook worden gezegd.
In de telefoonhouder heb ik mijn telefoon zitten waar Torq op draait zodat ik alles lekker in de gaten kan houden, dat is meer omdat ik het leuk vind dan dat het echt nodig is.
Ik kan vanavond wel even wat foto's schieten van de huidige situatie.
Ik vind die GTI wel heel leuk, maar helaas kan bruintje dat niet trekken.
Zo zeg, bijna 4 ton op de teller met zo weinig extra onderhoud? Dat had ik nog niet eerder gehoord. Wel van een Citigo met 2 ton zonder dure reparaties. Doorrijden is zeker ook een overweging, en met wat jij noemt duidelijk ook interessant. Ik laat het afhangen van een inruilvoorstel, om dan m'n berekeningen te maken. Bij m'n vorige Mii kwam ik op 16 ct/km uit (all-in), dat was toen voor mij wel een reden om in te ruilen. Ik zal zien hoe het plaatje er nu uit komt te zien.Petrolhead Tom schreef: ↑do 02 aug 2018, 10:56Dat zou goed kunnen. Net voor de ton inruilen is vaak wel gunstig. Nadeel is wel dat er op dit moment amper Vaglings in den lande staan dus je op dit moment niet op heel veel voorraad voordeel hoeft te rekenen.
Wat ik alleen niet begrijp is het volgende. Je gaat je auto inruilen na 90k kilometer terwijl ik overal lees dat hij perfect bevalt. Wij hebben laatst een paar up!'s in de export verkocht met bijna 4 ton op de teller die als taxi zijn gebruikt. Afgezien van drie keer een koppeling en een distributieriem hebben de auto's geen noemenswaardig onderhoud gehad. Waarom niet gewoon doorrijden? Naarmate de kilometers vorderen wordt de afschrijving lager.