Re: Velgen Topic!
- ~Thijs~
- Vagling liefhebber
De Citigo van de vriendin even iets dikker gemaakt
Maten: 17x7 ET40, met daarop 195/40 GoodYear
Schroefset is van AP, achter laagst met stelring er nog tussen, vooraan nog 4.4 cm draad over.
Maten: 17x7 ET40, met daarop 195/40 GoodYear
Schroefset is van AP, achter laagst met stelring er nog tussen, vooraan nog 4.4 cm draad over.
Laatst gewijzigd door ~Thijs~ op ma 10 sep 2018, 10:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Dat zijn dikke velgen staat super zeker met de persoonlijke touch mooi mooi
VW 1.0 High UP Bluemotion
super dik!
Velgen Topic!
Staat errug goed maar is het zo niet een enorme stuiterbak? 17 inch en schroefset op zijn laagst?!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Kijk dat is tenminste origineel. Blijven leuke wieltjes.
- ~Thijs~
- Vagling liefhebber
Merci
Het stuitert wel iets meer dan verwacht, maar het is goed te doen, hij veert nog vond echter de AP set op mijn Ibiza 6L een stuk minder straf.
Hij kan nog wel wat zakken hoor, voor ruim draad over, achter kan de stelring (of de hele stelpot natuurlijk) nog weg.
Het stuitert wel iets meer dan verwacht, maar het is goed te doen, hij veert nog vond echter de AP set op mijn Ibiza 6L een stuk minder straf.
@ Xander , als je een fsatsoenlijke schroefset eronder zet, krijg je geen stuiterbak er van.. ik heb zelf ook AP , en bij mij zijn achter wel de stelpotjes er tussen uit gehaald..maar rijdt gewoon erg goed.
Nog wel een leuke foto met de RS7 van mijn kameraad erbij, samen goed voor 760 pk, tsja...mijn knakworst heeft er maar 60 ..
Andrew Lang biography
Andrew Lang biography
Nog wel een leuke foto met de RS7 van mijn kameraad erbij, samen goed voor 760 pk, tsja...mijn knakworst heeft er maar 60 ..
Andrew Lang biography
Andrew Lang biography
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Velgen topic deel 2
Hier verder in verband met het niet langer werken van veel afbeeldingen in deel 1.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- arend van duijn
- Vagling liefhebber
Re: Velgen topic deel 2
Das erg mooi man !!!
Rs7... ik had echt een vak moeten leren
@ Robin : is toch grappig dat jij zegt dat het geen stuiterbak wordt en Thijs zegt dat het redelijk strak is geworden.
Iedereen zal zijn eigen mening daarover hebben maar mijn vrouw is nogal kieskeurig en ik vind het zonde als ze strak weer niet in de citigo wil rijden. Verlagingsveren van H&R vond ze echt verschrikkelijk.
@ Robin : is toch grappig dat jij zegt dat het geen stuiterbak wordt en Thijs zegt dat het redelijk strak is geworden.
Iedereen zal zijn eigen mening daarover hebben maar mijn vrouw is nogal kieskeurig en ik vind het zonde als ze strak weer niet in de citigo wil rijden. Verlagingsveren van H&R vond ze echt verschrikkelijk.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
HR schijnt ook de meest stugge soort te zijn. De mijne is verlaagd doormiddel van een Eibach Pro Set en ik merk amper verschil met de gewone veren. Ik zit nu aan een setje Koni FSD te denken.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ok, ja blijf het een lastig punt vinden en helaas lukt het me nooit om op een meeting te komen maarja dit topic gaat hier niet over
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Hoezo zou je niet op meetings kunnnen komen dan? Omdat je auto niet verlaagd is? Want heel veel vag meetings kom je gewoon op. Misschien was het probleem dat het veren waren onder je citigo misschien is de oplossing een schroefset. Maar je auto is al leuk hoor!
@Xander,
Natuurlijk is hij een stuk stugger , maar een stuiterbal is het in mijn geval absoluut niet.
Ik rij al dik 20 jaar op schroefsets van KW ,HR, Koni, Eibach ,AP , en heb ook wel eens setjes van goedkope merken gehad, en ja dat stuitert en is in mijn ogen een bak ellende.
Ik ben zelf nooit geen voorstander van verlagingsveren, maar dat komt omdat ik zo'n idioot ben, waarbij de stance in mijn ogen precies goed moet zijn
Maar het is allemaal persoonlijk..de een vind dit, de ander dat
Natuurlijk is hij een stuk stugger , maar een stuiterbal is het in mijn geval absoluut niet.
Ik rij al dik 20 jaar op schroefsets van KW ,HR, Koni, Eibach ,AP , en heb ook wel eens setjes van goedkope merken gehad, en ja dat stuitert en is in mijn ogen een bak ellende.
Ik ben zelf nooit geen voorstander van verlagingsveren, maar dat komt omdat ik zo'n idioot ben, waarbij de stance in mijn ogen precies goed moet zijn
Maar het is allemaal persoonlijk..de een vind dit, de ander dat
Gave velgen zeg zo met die vlekken.
VW Polo GTI (AW) 2.0 TSI
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap
Audi A3 Cabriolet Sport Edition S-Line Dakotagrijs/bruine kap
MGB Roadster 1979 Oranje/zwarte kap
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Vind het ook super staan in combinatie met een zwarte auto.
@Nicole nee ik bedoel dat ik nooit tijd heb om te komen als er een meeting is.
@Robin Ja blijft lastig want ik heb geen ervaring met verlagingen. Voor jou is stugger misschien lekker maar mijn vrouw bijvoorbeeld niet Daarom wil ik eerst eens proberen hoe het rijdt. Maar ach er blijven projectjes zat DAB+ speakers achter andere velgen haha, de wat duurdere projecten.
Ik zag wel leuke velgen op Facebook marketplace bij mij in de woonplaats te koop staan.
@Robin Ja blijft lastig want ik heb geen ervaring met verlagingen. Voor jou is stugger misschien lekker maar mijn vrouw bijvoorbeeld niet Daarom wil ik eerst eens proberen hoe het rijdt. Maar ach er blijven projectjes zat DAB+ speakers achter andere velgen haha, de wat duurdere projecten.
Ik zag wel leuke velgen op Facebook marketplace bij mij in de woonplaats te koop staan.
Zijn mooie enkei velgen. Heb ik ook al naar zitten te kijken
Seat Ibiza 6j ST 1.2 TSI
VW Rabbit MK5 R25 2009
Ex:
VW UP! White edition 75PK 2012
VW Rabbit MK5 R25 2009
Ex:
Zijn mooie enkei velgen. Heb ik ook al naar zitten te kijken. Of zijn het sparco's?
Seat Ibiza 6j ST 1.2 TSI
VW Rabbit MK5 R25 2009
Ex:
VW Rabbit MK5 R25 2009
Ex:
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
@Xander zou super staan onder je auto! Mooie wieltjes.