Na lang wikken en wegen de knoop doorgehakt om wat anders te kopen.
De bedoeling was eerst om de A3 cabrio volgend jaar in te gaan ruilen voor , mocht hij er komen, een nieuw model A3 cabrio.
De FL-versie was wel ok maar bood niet veel meerwaarde ten opzichte van wat ik nu heb. Ja, leuk een digitaal dashboard en andere bumpers. Je gaat van een 1.4 naar een 1.5 maar blijft op de 150 pk. In de nagenoeg dezelfde samenstelling als mijn "oude" A3 kwam ik al 3500 euro duurder uit.
Dat was het niet waard vond ik.
Dus besloten om de A3 Cabrio te houden en te gaan gebruiken als 2e (zomer)auto. Wat eigenlijk al gebeurd was want ik gebruik de Up! dagelijks.
De Up! bevalt prima maar ik verlangde toch naar een wat grotere auto voor dagelijkse gebruik.
Ik moest de nieuwe Polo echt op me in laten werken. In het begin had ik zoiets van "Mwoaahhh" hij is ok.
Dat kwam ook omdat je ze nog niet zo vaak zag rijden. Na een aantal keer een Polo met R-line pakket te hebben gezien begon ik hem wel leuk te vinden.
Toch maar weer elke avond kijken op het internet. (thuis werden ze er gek van, zit je nou alweer autos en velgen te kijken
![Smile :-)](./images/smilies/icon/smile.gif)
)
Wat auto's samengesteld in de configurator en de knoop doorgehakt.
Snij even een stuk af in het hele process van een auto zoeken. Zoals jullie weten is het niet iets wat je beslist op een vrije vrijdagavond ofzo.
Eenmaal bij de dealer een offerte laten maken. Daarna een proefrit aangevraagd en kon vorige week zaterdag een proefrit gemaakt met de rode GTI van PON.
Wat reed dat toch lekker hoor z'n 2.0L met 200 pk en dsg. Was een redelijk aangeklede GTI. (misschien dat ik later nog een korte beschrijving maak van de proefrit met de GTI)
Mijn Polo GTI met de volgende opties:
Limestone grey metallic (je kon kiezen uit: wit, zwart, blauw en rood)
2.0L 200pk DSG
17 inch GTI velgen (worden vervangen door 18 inch velgen)
Executive pakket
Spiegelpakket
Panoramadak
PDC voor en achter
Achteruitrijcamera
65% getint glas achter
LED koplampen
Winterpakket
Lich & Zicht pakket
Decorinleg deep Iron ( ipv van het rood)
Side assist (dodehoeksensor)
Active info display (digitaal dashboard)
Nu afwachten en januari rijden.
![Afbeelding](https://www.mupload.nl/img/oz3y0crsm9xz.jpg)