Nicole's Up GTI winterschoenen
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Re: Nicole's Up GTI
Het is eindelijk weer zo ver. Tijd voor de zomerwieltjes. Erg benieuwd hoe lang ik er nog op ga rijden. Dat hangt natuurlijk af van wanneer we de up gti krijgen, maar voor nu nog even veel plezier hebben van de wit met goud combi.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Dikte!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ziet er strak uit! BBS RS844 ?
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Thanks. Het is BBS RS873, maar volgens mij zit daar weinig tot geen verschil tussen alleen het jaar waarin ze zijn gemaakt.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Passen deze wielen ook op de GTI?
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Jah dat gaat passen. Zitten nu ook al spacers tussen. Ben benieuwd hoe het staat. Want we zijn nog niet zeker of de gti ook weer omlaag gaat.
Als het niet past dan maken we het pasPetrolhead Tom schreef:Passen deze wielen ook op de GTI?
- ~Thijs~
- Vagling liefhebber
ET waarde van de GTi wielen is (iets) anders als van de andere wielen.Petrolhead Tom schreef:Passen deze wielen ook op de GTI?
ET43 voor de Polygon tegen ET39 van de Brands Hatch. scheelt 8mm per as dus.
Nadat ik gehoord had dat andere wielen niet zomaar passen had ik al even op marktplaats gekeken voor een 2e set voor winterwielen.
Wel gevonden, maar als ik op winterbanden zoek in 195/40/17 kan ik ze niet vinden.
Wel gevonden, maar als ik op winterbanden zoek in 195/40/17 kan ik ze niet vinden.
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Mijn classics gaan er straks onder met spacers. Als het goed is gaat dat passen. Passen de winterwielen dan niet die je hebt gekocht?
Ik heb geen idee, het zijn ook classics. Dus als jullie zeggen dat het met spacers moet passen hoor ik graag welke spacers het moeten worden, dan kan ik ze ook vast aan gaan schaffen.
Vind je de standaard velgen niet mooi? Die geven imho juist de hele GTI juist de beste uitstraling. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.Nicolewhiteup! schreef:Mijn classics gaan er straks onder met spacers. Als het goed is gaat dat passen. Passen de winterwielen dan niet die je hebt gekocht?
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Als we de gti hebben dan zullen we wel even gaan passen. Dan laten we het weten.Niek14 schreef:Ik heb geen idee, het zijn ook classics. Dus als jullie zeggen dat het met spacers moet passen hoor ik graag welke spacers het moeten worden, dan kan ik ze ook vast aan gaan schaffen.
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Jazeker wel. Het plan is dat de classics er in de winter onder gaan. Ik heb geen zin in oxidatie van die wielen. En daarbij zijn wielen voor mij net schoen, zoveel mogelijk haha.Upsilon schreef:Vind je de standaard velgen niet mooi? Die geven imho juist de hele GTI juist de beste uitstraling. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.Nicolewhiteup! schreef:Mijn classics gaan er straks onder met spacers. Als het goed is gaat dat passen. Passen de winterwielen dan niet die je hebt gekocht?
Super, ik hoor het tegen die tijd wel.Nicolewhiteup! schreef:Als we de gti hebben dan zullen we wel even gaan passen. Dan laten we het weten.Niek14 schreef:Ik heb geen idee, het zijn ook classics. Dus als jullie zeggen dat het met spacers moet passen hoor ik graag welke spacers het moeten worden, dan kan ik ze ook vast aan gaan schaffen.
En hopelijk hebben we ze voorlopig niet nodig
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Vandaag kreeg ik het volgende super goede bericht van mijn broer: onze gti heeft de fabriek verlaten en is onderweg van Slovenie naar Nederland. Dus over een paar weekjes staat hij voor ons klaar!
-
- Vagling liefhebber
Mooi. Misschien hebben we hem dan gelijktijdig. Einde juni zou de mijne aankomen. Wait and see.
2018 VW Up! GTI
2018 MINi Cooper S cabrio
2005 Suzuki SV1000s
2023 Hyundai Santa Fe PHEV
2022 BMW 530e
2018 MINi Cooper S cabrio
2005 Suzuki SV1000s
2023 Hyundai Santa Fe PHEV
2022 BMW 530e
- Nicolewhiteup!
- Vagling liefhebber
Dat zou leuk zijn!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Super nieuws!
Word tijd ook
Wat een drama die verkoper zeg
Wat een drama die verkoper zeg
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-