Nour's Move Up! topic: Verbruik 2018 p.15
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Nour's Move Up! topic
Toch vreemd dat een up een Astra wordt als ie maar lang genoeg in het water ligt
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ja neemt gewoon water op en zet uit!
ligt zelfs zolang dat die Astra een Zafira geworden isdamianw26 schreef:Toch vreemd dat een up een Astra wordt als ie maar lang genoeg in het water ligt
Ooit begonnen in een witte Volkswagen Take Up!
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: Nour's Move Up! topic > weer naar het Gardameer
Besloten op dit jaar opnieuw richting het Gardameer te rijden, dit keer wat zuidelijker, omgeving Lazise! Ongeveer 1200km, kunnen in verband met studie alleen midden in het hoogseizoen, dus zal wel druk zijn. Rijden in ieder geval via Duitsland en dan waarschijnlijk weer Zwitserland. Ik heb er in ieder geval zin in. Tegen die tijd wil ik in ieder geval de nieuwe steun voor de telefoon ready hebben.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Re: Nour's Move Up! topic: opnieuw naar het Gardameer p.14
Prachtige omgeving. Vanuit Lazise zit je ook snel in supercar valley. Een top dagje uit kan ik uit ervaring melden.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik ben er ook helemaal verliefd op geworden sinds vorige keer. Ook de weg ernaartoe al is prachtig
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Waar??Petrolhead Tom schreef:supercar valley.
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
matzwart gewrapt bumperstuk / inbouw mistlampen / inbouw kofferbakverlichting
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Vanuit het Gardameer naar:Bertjuh schreef:Waar??Petrolhead Tom schreef:supercar valley.
Via Modena, 12, 40019 Sant'Agata Bolognese BO, Italië
Naar:
Via dell’Artigianato, 5 – Vill. La Graziosa 41018 San Cesario sul Panaro (MO) Italy
Naar:
Via Alfredo Dino Ferrari, 43, 41053 Maranello MO, Italië
Naar:
Maserati Showroom Modena, Viale Ciro Menotti, Modena, Italië
Succes!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Bertjuh
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Danku..!!
Edit: Pagani was ik al van plan naar toe te gaan wanneer ik in Italië zit.. De rest lijkt me ook wel leuk om even langs te gaan..
Edit: Pagani was ik al van plan naar toe te gaan wanneer ik in Italië zit.. De rest lijkt me ook wel leuk om even langs te gaan..
Volkswagen Move Up! 60pk / Tornado Rood
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Let er wel op dat die Italianen flink van prijzen weten als het op musea aankomt.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Hoe is de reis verlopen Nour?
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
De reis verliep uit-ste-kend. Dit keer met z’n tweeën gereden. Voor mijn vriendin was het de eerste keer om zo lang te rijden, dus we (lees: zij :p)hebben lekker op het gemak gedaan. Zelf ging ik in Duitsland wel lekker volgas, doet de Up goed, zelfs met de dakkoffer, die ik sinds kort heb! Het produceert wel wat meer geluid dan zonder dakkoffer, maar biedt echr veel ruimte. Er had nog iemand mee gekund zelfs (incl bagage). We zijn er nog een weekje. Op de weg terug pakken we net over de helft wel een hotel, zodat we niet al te vermoeid terugkomen thuis. Vakantie is immers om uit te rusten! Overigens qua verbruik, door het gassen in Duitsland ging het soms wel hard. Tot nu toe 1 op 16,8 gereden maar dat is nog steeds netjes. Binnenkort staat er overigens alweer 70.000km op de teller, tevens tijd voor een kleine beurt, maar dat doen we wel weer als we terug zijn.
- Autheo
- Donateur member
Denk dat zo'n dakkoffer ook wel wat extra brandstof vraagt. Als je nu nog ruimte voor een extra persoon met bagage hebt, had je het toch gewoon zonder dakkoffer kunnen doen?
Geniet ze nog even in Italië, en alvast voor over een week goede reis terug!
Geniet ze nog even in Italië, en alvast voor over een week goede reis terug!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Die dakkoffer snap ik ook niet helemaal als je maar met twee man op pad gaat, de dame in kwestie zal wel een bijzonder uitgebreide garderobe bij zich hebben.
Geniet er van!
Geniet er van!
- damianw26
- Donateur member
- Contacteer:
Heerlijk hoor, veel plezier daar
Vw HighUp TSI 2018/Vagtechniek stage 1+ 140pk 250nm/Recaro sportster CS stoelen/Milltek resonated/AP schroefset -65mm/dumpvalve/...
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
De koffer was voor deze rit inderdaad misschien niet nodig, maar in de toekomst wel. Deze auto blijft nog wel een tijdje dus kan het later toch nog wel handig zijn.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Aangekomen in het hotel als tussenstop op de terugweg. Net voor aankomst maakte de auto een voor mij onbekend piepend geluidje. Daarbij ging het startstop logo met streep erdoorheen continu knipperen, ook tijdens het rijden. In het instructieboekje gekeken en daar wordt alleen uitleg gegeven over knipperend startstop logo zonder streep of continu brandend startstop logo met streep.
Iemand een idee wat het kan zijn? De startstop zelf deed het na dit incident overigens niet. Ook herstarten van de auto hielp niet. Bij het herstarten van de auto hoorde ik tevens de piep bijbehorende bij de melding (het is niet de INSP melding btw).
Ik heb er deze thread over gevonden, probleem lijkt vaker voor te komen:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=3594
Tevens wordt er hier over gesproken
http://www.upownersclub.co.uk/forum/18- ... r-bmt.html
Er wordt meermaals gemeld dat een kapotte rem servo het probleem kan zijn. Moet ik wel doorrijden morgen? Anders even vw mobiliteitsgarantie bellen...
Iemand een idee wat het kan zijn? De startstop zelf deed het na dit incident overigens niet. Ook herstarten van de auto hielp niet. Bij het herstarten van de auto hoorde ik tevens de piep bijbehorende bij de melding (het is niet de INSP melding btw).
Ik heb er deze thread over gevonden, probleem lijkt vaker voor te komen:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?t=3594
Tevens wordt er hier over gesproken
http://www.upownersclub.co.uk/forum/18- ... r-bmt.html
Er wordt meermaals gemeld dat een kapotte rem servo het probleem kan zijn. Moet ik wel doorrijden morgen? Anders even vw mobiliteitsgarantie bellen...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Kom je gewoon mee thuis. Ook al zou de rembekrachtiger uitvallen, wat mij hoogstonwaarschijnlijk lijkt, dan hoef je alleen maar wat harder op het pedaal te trappen.
Sowieso een top tip om een keer een klassieker te rijden. Dan weet je hoe het is om zonder rembekrachtiging te rijden.
Sowieso een top tip om een keer een klassieker te rijden. Dan weet je hoe het is om zonder rembekrachtiging te rijden.
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
We gaan het zo maar eens proberen.