UP! in VAG blog op Autoweek.nl
- el coche SEAT
- Donateur member
UP! in VAG blog op Autoweek.nl
Zie : http://www.autoweek.nl/weblog/2680/toptien
4. De Volkswagen Up!. Hoekig en toch lief, de voor onmogelijk gehouden vereniging van teder en monumentaal, glimlachend met de waardigheid van Leonardo’s Mona Lisa. Nieuwe eenvoud met de introverte adel van een goed milieu. Confectie, maar wel van de Bonneterie. Geinig is de oplopende lijn van de achterzijruit, verrassend als een knipoog van Sacha de Boer. Wij noemen hem Bauhausje. Genot voor oog én oor; de dappere driepitter reutelt beschaafd zijn dagelijkse portie Arbeidsvitaminen.
4. De Volkswagen Up!. Hoekig en toch lief, de voor onmogelijk gehouden vereniging van teder en monumentaal, glimlachend met de waardigheid van Leonardo’s Mona Lisa. Nieuwe eenvoud met de introverte adel van een goed milieu. Confectie, maar wel van de Bonneterie. Geinig is de oplopende lijn van de achterzijruit, verrassend als een knipoog van Sacha de Boer. Wij noemen hem Bauhausje. Genot voor oog én oor; de dappere driepitter reutelt beschaafd zijn dagelijkse portie Arbeidsvitaminen.
VW UP! GTI, Kings Red with Black roof, 115 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
VW Golf Variant, R-line, Dolphin Grey, 130 pk, 2023
Re: UP! in VAG blog op Autoweek.nl
Ik vraag mij af of de medicatie van Bas van Putten (de schrijver in kwestie) wel juist is afgestemd.el coche SEAT schreef:Zie : http://www.autoweek.nl/weblog/2680/toptien
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden
- oubaasje
- Vagling liefhebber
ik kan mij wel vinden in die omschrijving van de up!
Ik vind het een heel mooie, treffende beschrijving.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Volgens mij is dat hele bericht ironisch bedoeld... Als er in de introductie gesproken wordt over "een hoogstpersoonlijke toptien van de mooiste nu leverbare auto’s ter wereld" en vervolgens onder meer een Golf (bovenaan de lijst) of een Skoda Roomster genoemd worden... tja
▲ Škoda Citigo Tour | 1.0 Greentech 60 pk | Brilliant Silver | 3-deurs | Travelpakket | LM velgen 'Apus' | Sunset
-------------
-------------
Goed lezen ! is idd doorspekt met sarcasme
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013
Dat denk ik niet. Het is een top 10 van VAG's, als tegenreactie voor de mensen die niet van die auto's houden. Maar als je ziet wat Van Putten over de auto's schrijft, dan is het heel treffend, het zijn de juiste woorden voor betreffende auto's. Ik vind de beschrijving van de up! (en ook van de Phaeton) behoorlijk raak.eas schreef:Goed lezen ! is idd doorspekt met sarcasme
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Lees de reactie's op dat blog ......
En volgens mij is Bas geen vw man , die rijd een panda
Ik snap dat de blog met een knipoog is geschreven, maar de typering van de up! klopt wat mij betreft helemaal, treffend beschreven. Confectie, maar dan wel van de Bonneterie. De vereniging van teder en monumentaal. Treffend. En natuurlijk is de naam Bauhausje ook erg goed gekozeneas schreef:Lees de reactie's op dat blog
Ja ja dat wil je gewoon lezen
Bas is een door en door Volvo-man in hart en nieren.eas schreef:Lees de reactie's op dat blog ......
VW Up! | 60PK BMT | High Up! | Deep black pearl | Executive | Drive | Dynamic | Leder | Panoramadak | Aparte set winterbanden