De foto's spreken voor zich, hoe krijg ik die doffe en stroeve laag van het sierstuk af? Het lijkt haast wel of er vuil ingebrand zit, ik krijg het er niet af maar wil de boel ook niet bekrassen.
![Afbeelding](https://farm5.staticflickr.com/4428/35617131203_f44b24e383.jpg)
![Afbeelding](https://farm5.staticflickr.com/4377/35617130513_dfc2793d30.jpg)
Geen idee hoe je dat bij uitlaatsierstukken doet. Maar wat roestige chromen fietswielvelgen krijg ik weer blinkend schoon met wat poetsolie en een (gebruikt) pannensponsje. Misschien een idee? (Of krijg ik nu alle detailers over me heen...damianw26 schreef:Hallo,
De foto's spreken voor zich, hoe krijg ik die doffe en stroeve laag van het sierstuk af? Het lijkt haast wel of er vuil ingebrand zit, ik krijg het er niet af maar wil de boel ook niet bekrassen.
Cone erop zetten en met een zeer lichte metalpolish eroverheen gaan;) ik heb t wel staan maar dan moet je me maar contactenCaddykaatje schreef:Chromepoets verkrijgbaar bij de automaterialenzaak.
Juist omdat het een uitlaat blijft, vind ik het zelf dan wel reuze handig dat de originele gewoon prima is weggewerkt. Hoef ik er nooit iets aan te poetsendamianw26 schreef: .... Het blijft een uitlaat dus echt door en door vlekvrij hoeft ook niet.
Is dit de originele Vw ??damianw26 schreef: ↑di 08 aug 2017, 18:09Inmiddels opgelost met grof geschut ala gepolijst door Robin. Al zit er best nog wat vuil op wat echt te veel ingebrand is na 2,5 jaar.
Polished by Damian Willemsen, on Flickr
zo te zien weer keurig!damianw26 schreef: ↑di 08 aug 2017, 18:09Inmiddels opgelost met grof geschut ala gepolijst door Robin. Al zit er best nog wat vuil op wat echt te veel ingebrand is na 2,5 jaar.
Polished by Damian Willemsen, on Flickr