Ik heb vandaag mijn witte Move Up opgehaald bij de dealer en wat ben ik blij! Hij heeft 40k gelopen, heeft 60pk en het bouwjaar is 2014. Het is ook meteen mijn 1e Up (en uberhaupt een Volkswagen). Hiervoor reed ik 10 jaar lang in een Renault Espace 3,5 V6 automaat, dat rijdt 1 op 7, dus de overstap naar een Up is wel even wennen. Maar ik ben er blij mee en het is ook een stuk beter voor de portemonnee natuurlijk, haha
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Nou heb ik van te voren al een beetje zitten inlezen op dit forum en heb hier al veel nuttige informatie vandaan gehaald, dus ik dacht laat ik me maar even registreren hier. Ik vind het erg leuk om te zien dat er zoveel andere VW UP/Mii/CitiGo liefhebbers zijn die anderen graag willen helpen en dat VwUpForum.nl een actieve community is, ook niet onbelangrijk natuurlijk.
Hieronder een foto'tje van mijn UP. Voor nu zit ik er aan te denken om de twee achterramen en de achterklep donkerder te laten tinten. Lijkt mij mooier en misschien ook wel praktischer omdat je minder wordt verblind door andere automobilisten als je in het donker rijdt. Doen of niet doen?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
![Afbeelding](http://i.imgur.com/92lkVAT.jpg?1)
Ik moest vandaag ook even wennen om handmatig de lichtknop naar rechts te zetten (dimlicht) toen ik net in het donker terug naar huis reed. Ik ben namelijk altijd gewend dat dit automatisch gaat. Als ik m'n Up-je sluit en ik laat 'm staan op deze stand (dimlicht), dan blijven de lampen branden neem ik aan (accu loopt leeg)? Met andere woorden: als ik de auto sluit moet ik de lichtknop altijd weer op de '0-stand' terugzetten? Als dat zo is dan zal ik daar even goed op moeten oefenen dat ik dit niet vergeet
![Silent :silent:](./images/smilies/icon_silent.gif)
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Kortom: wat een geweldige auto, ik ben er heel trots op en ik zal er met veel plezier héél veel kilometers in gaan maken!
Tot zover mijn introductie, cheers!
![Dance :dance:](./images/smilies/eusa/dance.gif)
Wouter