Hopelijk voelen de mii rijders en citigo rijders zich ook aangetrokken tot ons gezellige forum en wordt het nog iedere week leuker!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
Welke uitvoering, kleur, motor etc heb je gekozen? Heb je al proefgereden?Piedro schreef:En met eveneens gepaste trots kan ik mijzelf ook melden als vermoedelijk de eerste (toekomstige) Citigorijder van dit forum
Ja meer meer meer meeeeeer info!up! schreef:Leuk Piedro! Ook een hele leuk auto, die Citigo! Wanneer ga je bestellen?
Ook dat wil ik weten!eas schreef:ja kom op ! vertel vertel en waarom geen up ?
Ik heb niet proefgereden, ben puur afgegaan op tests (en jullie ervaringen hieršváb schreef:Welke uitvoering, kleur, motor etc heb je gekozen? Heb je al proefgereden?
up! schreef:Leuk Piedro! Ook een hele leuk auto, die Citigo! Wanneer ga je bestellen?
Ik heb hem vanmiddag besteld. Verwachte leverdatum is sneller dan ik dacht: half juli al. Dus als het een beetje meezit vanaf augustus lekker rondkarren. Moet zeggen dat ik de Up wel nét wat vlotter vind vormgegeven en die oogt wat mij betreft ook van binnen net ietsje mooier, maar ik heb vooral een rationele afweging gemaakt (met een paar extra's om dat weer een beetje te compenseren), offertes laten maken en onderaan de streep scheelde het ongeveer 800 euro met een min of meer vergelijkbaar uitgeruste Up. Heb me een hele tijd afgevraagd of ik dat prijsverschil ervoor over had voor een auto die onderhuids volledig identiek is. In principe wel, maar een nieuwe auto én - ik noem maar wat - een laptop of ipad én dan nog wat overhouden... dat klonk ook niet verkeerd. Dus de knoop doorgehakt.eas schreef:en waarom geen up ?
Genoeg zo?Petrolhead Tom schreef:Ook dat wil ik weten!vertel ons alles!
Nee, helaas niet. Die groene heeft 15-inch velgen, maar die zijn bij Skoda vreemd genoeg alleen als extra accessoire te bestellen, dus niet af-fabriek en de prijs ervan was ook nog niet bekend. Het worden 14-inch velgen, zoals op deze foto:eas schreef:zo hee dat is niet verkeerd ! mooie uitvoering !
en zijn het de velgen van die groene ?