Daarnaast is de mat en vloerbedekking aan de passagierszijde erg nat. Vooral bovenaan de mat, en tegen de voorzijde aan voelt het bijna doorweekt.
Is er enig verband mogelijk tussen een koelvloeistof lek en een overvloed aan vloeistof in het interieur?
De Up is van BJ 2012. Hij is in de zomer gekocht, en al vanaf de eerste vochtige / koude dagen die de auto heeft meegemaakt, heb ik vaak last gehad van aangeslagen ruiten en vocht aan de binnenkant van de ramen. De auto heeft steeds bij de dealer in de zomer service gehad, en er is verder niks mee gedaan (heb het wel ooit vernoemd, volgens mij ook een keer toen het weer slecht / vochtig was, maar er werd verder niks mee gedaan).
Het is ook niet al te ernstig, en ik merk dat het helpt om de eerste paart minuten de airco en ventilator op stand 0 te zetten. Dan slaan de ruiten niet verder aan. Vervolgens de airco aanzetten en dan lost het zich vrij snel op. Meestal dan tenminste. Maar andere auto's hebben hier veel minder last van.
Koelvloeistof was overigens niet zodanig laag dat het waarschuwingslampje zou moeten branden. Als die sensor werkt tenminste
![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
Als er een klein lekkage is, moet ik dan toch dringend een reparatie uit laten voeren? Als het niet hoeft wacht ik liever totdat er weer een beurt nodig is namelijk.