Velgen Topic!
Re: Velgen Topic!
nice, mooie kleur folie.
Absoluut mooi, alleen jammer van die deuken in het spatbord voor.
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
- Volvo xc60 r-design d5 240 pk 490nm full option
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Normaal vind ik mat niet zo mooi, maar dit heeft wel wat leuks inderdaad.
Vind ik zeer mooie wielen die ETABETA .
Zijn alleen in 7.5jX18 te verkrijgen , waarbij de kans op aanlopen in de voorste kassen zeer groot is.
Zijn alleen in 7.5jX18 te verkrijgen , waarbij de kans op aanlopen in de voorste kassen zeer groot is.
Vw High UP! TSI Bluemotion , Drive pakket , DAB+, 135Pk-230NM Vagtechniek ,18"OZ Ultraleggera,KW schroefset.
Hallo mede UP bezitters,
Ik heb deze week een volkswagen UP gekocht.
Nu wil ik er nieuwe velgen opzetten en denk aan de velgen Borbet BL5 of BL4 (ik zie geen verschil) black polished
Nu is mijn vraag welke banden passen er het best onder? Wat rijd het fijnst en brengt de benzine verbruik niet te ver omhoog. Het gaat om waarschijnlijk de 16 inch velgen
Alvast bedankt
Nu wil ik er nieuwe velgen opzetten en denk aan de velgen Borbet BL5 of BL4 (ik zie geen verschil) black polished
Nu is mijn vraag welke banden passen er het best onder? Wat rijd het fijnst en brengt de benzine verbruik niet te ver omhoog. Het gaat om waarschijnlijk de 16 inch velgen
Alvast bedankt
Ik zou met 16 inch lekker voor de originele bandenmaat gaan: 185/50/r16
ik heb er 195/50 r16 onder en dat bevalt prima.
http://i64.tinypic.com/2u6o6qt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://i64.tinypic.com/2u6o6qt.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Bedankt voor jullie reactie!
Welk bandenmerk raden jullie mij aan?
Ook vind ik die Ypsilon velgen mooi alleen vind ik 1200€ erg prijzig!
Hopen dat er keer een setje op marktplaats komt
BL5 is met 5 boutgaten en BL4 heeft er 4Joey1990 schreef:Hallo mede UP bezitters,
Alvast bedankt
MSW 20/4 15" on Skoda CitiGo #OZRACING #MSW #20/4 #RIM #WHEEL
Ff mijn bijdrage
- Mii 75 pk full option; ap schroefset and Helix soundsystem.
Ik ben opzoek naar triangle velgen voor de UP. Iemand die er te koop heeft staan?
kijk eens op eBay, daar willen nog wel eens Triangle velgen te koop staan veelal uit DuitslandJoey1990 schreef:Ik ben opzoek naar triangle velgen voor de UP. Iemand die er te koop heeft staan?
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
http://www.ebay.nl/itm/Original-VW-UP-A ... Swax5YpsKq" onclick="window.open(this.href);return false;JoVe schreef:kijk eens op eBay, daar willen nog wel eens Triangle velgen te koop staan veelal uit DuitslandJoey1990 schreef:Ik ben opzoek naar triangle velgen voor de UP. Iemand die er te koop heeft staan?
nieuw in NL 186 euro pstk.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
In het verkoopgedeelte staat een set tekoop!
Mijn Up! Met 17 inch Touaregs op 185-35-17 er omheen
Iemand trouwens een idee hoe het kan dat ik rechts achter niet zo laag krijg als links ?..
Heb alLe opties al geprobeerd !
Iemand trouwens een idee hoe het kan dat ik rechts achter niet zo laag krijg als links ?..
Mocht iemand van jullie nog een setje Ypsilon velgen op marktplaats tegenkomen dan zouden ze zomaar van mij kunnen zijn! Ik ben er 3 weken geleden achter gekomen dat ze uit m'n berging zijn gestolen .Joey1990 schreef:Bedankt voor jullie reactie!
Graag een PB'tje als jullie iets zien
Upped schreef:Mijn Up! Met 17 inch Touaregs op 185-35-17 er omheen
Zeer netjes
Daar zal je mee moeten leren leven want je kan er niks aan doen, heeft namelijk met de constructie van de achteras te maken.
Enige wat je zou kunnen doen..... aan de kant die hoger staat de stelschroef verwijderen (of monteren aan de kant die lager staat als je ze al verwijdert hebt) maar dan heb je een verschillende veerweg dus zou t lekker zo laten en zoals ik zei er mee leren leven
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
Ah oke dan... heb echt alles geprobeerd... zelfs een winding van de veer af, en het helpt geen kloten
Bedankt voor de info !
Bedankt voor de info !