NICE!!
- HappyCamper
- Forum newbie
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Re: NICE!!
Mijn record is 755 km op 1 tank. Had toen 34,18 getankt = 1 op 22,1. Echt zieke waarden.
edit: liter veranderd in km
edit: liter veranderd in km
Laatst gewijzigd door TwitNour op za 10 sep 2016, 14:53, 1 keer totaal gewijzigd.
- Autheo
- Donateur member
Oeps, wat een joekelse tank moet je wel niet hebben om 755 liter in kwijt te kunnen! Alleen als ik m'n achterbank plat leg zou daar zo'n tank passenTwitNour schreef:Mijn record is 755 liter op 1 tank. Had toen 34,18 getankt = 1 op 22,1. Echt zieke waarden.
Maar 1 op 22,1 is heel netjes. Mijn record is momenteel 1 op 22,3, bij m'n vorige Mii was dat 1 op 23,3. Voel me daar echt niet ziek bij, hoor!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Rijden jullie achteruit in de slipstream van een vrachtwagen of zo
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Kan je vertellen, ik had geen verlaging meer nodig met zo'n gewicht in de auto!Autheo schreef:Oeps, wat een joekelse tank moet je wel niet hebben om 755 liter in kwijt te kunnen! Alleen als ik m'n achterbank plat leg zou daar zo'n tank passenTwitNour schreef:Mijn record is 755 liter op 1 tank. Had toen 34,18 getankt = 1 op 22,1. Echt zieke waarden.
Maar 1 op 22,1 is heel netjes. Mijn record is momenteel 1 op 22,3, bij m'n vorige Mii was dat 1 op 23,3. Voel me daar echt niet ziek bij, hoor!
-
- Forum eindbaas
Vinden jullie het niet verschrikkelijk irritant om zo zuinig te gaan rijden?
Een upje moet je behoorlijk op z'n staart trappen wil je een beetje vooruit komen, en meekomen in het verkeer, dus om dan 1:22 te gaan halen... Ik haal hooguit 1:18 gemiddeld, met normaal rijden...
Een upje moet je behoorlijk op z'n staart trappen wil je een beetje vooruit komen, en meekomen in het verkeer, dus om dan 1:22 te gaan halen... Ik haal hooguit 1:18 gemiddeld, met normaal rijden...
- Autheo
- Donateur member
Tja, ik haal nu dus 1:20,8 gemiddeld, ook met normaal rijden. En daarbij trap ik 'm waar het nodig is voor de doorstroming ook zeker op z'n staart, en vind ik van mezelf dat ik beslist geen slome rijder ben. Maar ik ben ook geen coureur, die het gas er op blijft houden om dan vlak voor de bocht of het stoplicht hard op de rem te gaan staan. Gewoon goed anticiperen, zodat je in die situaties normaal kunt uitrollen in de versnelling, dat scheelt een boel. En vooral: niet harder dan 110 (behalve bij het inhalen), dat scheelt het meeste in verbruik, terwijl het in tijd nauwelijks iets uitmaakt. OK, ik rijd vooral in de spits, dan kun je vaak niet eens harder. Maar ook buiten de spits vind ik 110 een prima snelheid, waarmee je niemand hindert, zelf lekker relaxed kunt cruisen, en lekker zuinig zonder echt tijdsverlies je bestemming kunt bereiken. Niks irritants aan, lijkt me.dennuus1 schreef:Vinden jullie het niet verschrikkelijk irritant om zo zuinig te gaan rijden?
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
- HappyCamper
- Forum newbie
Damn, ik vond die 680 van mij al niet verkeerd. 755 is idd nog net iets zieker...ik voel n wedstrijdje aankomen ....
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Wedstrijd is al gaande in het Benzineverbruik in de praktijk topic!
- DerMeister
- Vagling liefhebber
- Contacteer:
Als ik zo moet rijden dan stop ik ermee
Nee zo rond de 500 km op een tank vind ik heel gewoon want ik rij nogal met die zware voet
en met zware voet bedoel ik op de snelweg 140+ dus stevig doorrijden!
Nee zo rond de 500 km op een tank vind ik heel gewoon want ik rij nogal met die zware voet
en met zware voet bedoel ik op de snelweg 140+ dus stevig doorrijden!
Grt, Per
Only Music Survives!!
Only Music Survives!!
Ik mag blij zijn als ik de 500km haal
2014 High UP! White BMT, 4-deurs, 75 PK, Climatic, wit/rood interieur, rood dashboard, e-UP LED DRL, 17" Brock RC28 7.5J ET35 rood, rood gewrapte dak, rode striping, rode spiegelkappen, carbon diffuser.
als ik echt zuinig wil gaan rijden dan zouden er smalle banden onder de mii geplaatst moeten worden en dan ongeveer 3 bar erin pompen.
maar om zuinig te rijden gebruik ik de lupo3l wel, moeiteloos 1 op 27 is geen probleem met dit kleine dieseltje.
maar om zuinig te rijden gebruik ik de lupo3l wel, moeiteloos 1 op 27 is geen probleem met dit kleine dieseltje.
Moment even uit de raamen kijken.... ik zie daar wel iets aanhangenTouchwood schreef:Een Up heeft helemaal geen staart, waar je op kunt trappen.
Say it with Yazz - Hold on, the only way is Up ...!