![Confused :?](./images/smilies/icon/confused.gif)
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon/redface.gif)
Moet je ook een R-line interieur hebben...... met oa zwarte hemel en panodak:whistle:Petrolhead Tom schreef:Ik vind de up! van binnen ook veel mooier dan een Polo.
Nieuwe Seat Ibiza heeft ook 1.0 Tsi met TurboGunSpeed schreef:Iemand enige ervaring met een Polo 1.0TSI of een Golf 1.0TSI? Ik heb wel eens zin in een testritje met 1 van beide of misschien wel allebei
Wij zijn in het bezit van een Polo 1.0 TSI Bluemotion GP40 Edition.GunSpeed schreef:Iemand enige ervaring met een Polo 1.0TSI of een Golf 1.0TSI? Ik heb wel eens zin in een testritje met 1 van beide of misschien wel allebei
En het gemak van een trekhaak met kogeldruk van 75 kg voor vervoer van E-bikes. Helaas niet bij de Up!.edwin blank schreef:Wij zijn in het bezit van een Polo 1.0 TSI Bluemotion GP40 Edition.GunSpeed schreef:Iemand enige ervaring met een Polo 1.0TSI of een Golf 1.0TSI? Ik heb wel eens zin in een testritje met 1 van beide of misschien wel allebei
Na 8.500 km kan ik melden dat de Polo toch echt een auto uit een hogere klasse is dan een Up.
Het enige nadeel is dat mede door de directe inspuiting tussen 1600 en 1900 toeren per minuut de motor brommiger is dan de MPI versie in de Up. Daarboven is de TSI motor in de Polo veel stiller en natuurlijk ook veel krachtiger vanaf 1500 toeren per minuut.
Verbruik na 8.500 km, 80% autosnelweg maximaal 120 km/h, 5 liter gemiddeld.
Ik zou de Polo niet willen omruilen voor een Up TSI.
De Polo is vergelijkbaar met een Golf 5 (rijden)
Edwin
De versnellingsbak in de Up TSI zal dezelfde MQ200 bak zijn dan in de Polo TSI met 95 Pk en 160 Nm koppel.GunSpeed schreef:Hey thx voor de reacties allemaal![]()
... maar eigenlijk gaat het mij enkel over de ervaringen met die motor, of die soepel genoeg is in lagere toeren en of ie ook vlot in de toeren gaat... laten we zeggen het karakter van de motor. Ik vraag me tevens af of het wel zin heeft om een Polo/Golf te testen om zo er zelf een idee over te vormen. Want zoals Edwin al aangaf zitten die wagens in een ander segment en ze hebben ook andere versnellingsbakken.