![Laughing :lol:](./images/smilies/icon/lol.gif)
Gooi is de deur dicht van de spleetoog
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
Is goed. De andere mensen die klagen hebben het over de nare ervaringen met het oude model van de Aygo. Ik heb nu 3 jaar lang een VW Up gereden en over een half jaar zal ik mijn bevindingen van de Aygo X-Pure laten weten. Enige wat ik wel gelijk merk is de wegligging. Deze is veel stabieler en ook veel stiller. Niet zo een hobbelkar in een woonwijk met klinkers in de weg. Maar de mensen die het niet geloven moeten maar eerst een proefrit maken en dan pas oordelenAutheo schreef:Als ik jouw verhaal lees, heb je nogal wat pech gehad met je up! Dat je er dan op een gegeven moment genoeg van hebt, kan ik me voorstellen. En zeker als je al snel helemaal verliefd bent op een nieuwe Aygo, verbaast me die keuze niet. Maar ja, verliefdheid maakt wel een beetje blind, in ieder geval wel wat ongenuanceerd, lijkt me. Zelf heb ik met m'n Vagling niet die negatieve ervaringen zoals jij, en misschien kijk ik dan wat kritischer naar de Aygo. Ik ken daarvan vooral de verhalen van het vorige model, maar ben wel benieuwd naar de ervaringen van deze nieuwe uitvoering. Wil je ons over een half jaar of zo nog eens wat laten horen? Dan heb je wat langer kunnen vergelijken, en is misschien je verliefdheid al overgegaan in liefde die ook eerlijk de sterke en zwakke punten kan benoemen. En daar ben ik in geïnteresseerd!