Niet meer leverbaar in Nederland maar ik heb er een paar kunnen kopen in Duitsland.
Mocht je geen zin hebben om draden te trekken heb je toch verlichting in je kofferbak dmv de bewegings sensor.
€13 per stuk
Philips SpotOn (zwart) kofferbak verlichting
Philips SpotOn (zwart) kofferbak verlichting
- Bijlagen
-
- image.jpg (12.88 KiB) 1708 keer bekeken
Re: Philips SpotOn (zwart) kofferbak verlichting
Waren laatst nog bij Kruidvat voor 4.89 te koop.arnout84 schreef:Niet meer leverbaar in Nederland maar ik heb er een paar kunnen kopen in Duitsland.
Mocht je geen zin hebben om draden te trekken heb je toch verlichting in je kofferbak dmv de bewegings sensor.
€13 per stuk
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Maar die was niet van Philips
- Bijlagen
-
- image.jpg (111.67 KiB) 1507 keer bekeken
nee was van Watshome. Je hebt ook regelmatig aanbiedingen van led verlichting bij de LIDL voor rond de 6-7 euro met sensor van Livarnolux en 3 jaar garantie.
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Ik blijf de strips van dx.com toch mooier vinden. Waren wel iets duurder destijds maar nu zijn ze wel wat in prijs gezakt.
http://www.dx.com/p/aluminium-alloy-120 ... PhkpIHtSrU" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dx.com/p/aluminium-alloy-120 ... PhkpIHtSrU" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik vind de Philips spoton erg mooi en handig. Je kunt hem gemakkelijk met een tie-wrapje aan een tassenhaak in de kofferruimte hangen. De batterijen gaan ook lang mee heb ik de indruk (zeker een winter) dat is ook wat waard.
Als je de spoton niet kwijtraakt arnout kun je hem altijd nog als reserve in je dashboardkastje leggen. Beetje automatisch licht daar kan geen kwaad.
Als je de spoton niet kwijtraakt arnout kun je hem altijd nog als reserve in je dashboardkastje leggen. Beetje automatisch licht daar kan geen kwaad.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
Ik heb er nog twee liggenGert schreef:Ik vind de Philips spoton erg mooi en handig. Je kunt hem gemakkelijk met een tie-wrapje aan een tassenhaak in de kofferruimte hangen. De batterijen gaan ook lang mee heb ik de indruk (zeker een winter) dat is ook wat waard.