dagrijverlichting uit

Bespreek hier alles omtrent het onderhoud en de buitenkant van je VW up!
Autheo
Donateur member

Re: dagrijverlichting uit

Bericht door Autheo » ma 02 mar 2015, 12:24

Gert schreef:
Alles nog eens overdenkende geloof ik dat wat ik zou willen hebben dit is:
1) DRL aan de voorkant tegelijk met achterlichten aan aan de achterkant
2) Met wel de mogelijkheid om deze lichtcombinatie helemaal aan of uit te schakelen.

PS Misschien wil ik wel teveel de baas blijven in mijn eigen auto. In Nederland mag al zoveel niet.
Even langs VAG techniek, en je wensen worden vervuld:
1) Kun je bij VAG techniek in een handomdraai laten instellen
2) Daarna is het heel simpel: a) helemaal aan=starten en rijden b) helemaal uit is stoppen en sleutel uit het contact

Op die manier ben je èn helemaal de baas in je eigen auto èn bovendien ook nog gewoon sociaal veilig bezig. En dat mag allemaal wel in Nederland, waar je nu eenmaal niet alleen op de weg bent. ;)

Gert
Vagling liefhebber

Bericht door Gert » ma 02 mar 2015, 14:05

Ik wil best sociaal en veilig zijn maar behalve dat ik graag de baas speel ben ik ook nog eigenwijs. Ook al is dat hetzelfde denk ik.
Kortom: ik ben nog niet (helemaal) overtuigd van de zinvolheid van DRL al dan niet met achterlichten erbij.
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)

Autheo
Donateur member

Bericht door Autheo » ma 02 mar 2015, 14:46

Gert schreef:Ik wil best sociaal en veilig zijn maar behalve dat ik graag de baas speel ben ik ook nog eigenwijs. Ook al is dat hetzelfde denk ik.
Kortom: ik ben nog niet (helemaal) overtuigd van de zinvolheid van DRL al dan niet met achterlichten erbij.
De meeste eigenwijze bazen vinden zichzelf bijzonder sociaal, zonder te merken dat hun omgeving dat anders beleeft..... ;)

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » ma 02 mar 2015, 15:09

:lol:
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com

Touchwood
Vagling liefhebber

Bericht door Touchwood » ma 02 mar 2015, 17:16

Zolang er meer autos zijn zonder DRL dan met is het best gerechtvaardigd om aan het nut te twijfelen.
Volkswagen Move Up 2013
Afbeelding

Plaats reactie