Tjonge, dat is niet eenvoudig zeg, motiveren waarom je welke prijs zou willen winnen.
Maar ik zal ook een poging wagen voor de beste motivatie.
Als ik de mooiste stempels zou inleveren zou dat peper en zout stel voor mij zeker een terechte eerste prijs zijn. Niet zozeer voor die door Abt-up genoemde flauwe bochten, maar voor de ruimte die ik onze correspondent in dit topic heb gegeven om zijn ongezouten of gepeperde bijdragen te leveren…
Maar ja, eigenlijk zou ik het zout in de pap niet waard zijn als ik een ander niet juist die eerste prijs zou gunnen!
Als daarom een ander dan terecht die eerste prijs wint, zou ik zeker met m'n net iets minder gave foto's die sleutelhanger als tweede prijs willen winnen! Als ik m'n sleutels dan verlies, wordt een oneerlijke vinder lekker op het verkeerde been gezet: die zal wel up!jes proberen open te maken, maar mijn Mii over het hoofd zien.
Maar goed, ook hier gun ik die tweede prijs aan degene die daar de sleutel voor in handen heeft!
Tja, en als de eerste en tweede prijs mijn neus dan voorbij gaan, kom ik eigenlijk lelijk op de koffie. En dan wil ik best die derde prijs, zodat ik die koffie lekker warm kan houden in zo'n mooie thermosbeker.
Maar ja, Snoopy zal terecht opwerpen dat eigenlijk mijn motivatie ongerijmd is.
OK, gemotiveerd ben ik dus helemaal. Maar vooral voor de tocht en de meeting! Dus voor mij geldt gelukkig: altijd prijs!