vwupassen schreef:Dat klopt... Zeer stevig systeem!!
Welke moet ik dan kiezen? Die staat in de webshop van van Udenhout?[/quote]
Deze
vwupassen schreef:Dat klopt... Zeer stevig systeem!!
Heel veel sterkte! Even de zinnen verzetten zaterdag! Ik zet je bij op de lijst.broker schreef:Omdat mijn vader de afgelopen twee maanden erg ziek was, kon ik niet zeggen of ik in de gelegenheid was om te komen. Helaas is mijn vader 7 februari j.l. overleden.
Omdat het na deze nare tijd ook weer eens tijd voor leuke dingen wordt, kom ik komende zaterdag ook even kijken. Ik rijd niet de wedstrijd maar kom wel naar van Udenhout om alle UP-liefhebbers te ontmoeten en om te genieten van alle andere UP-jes.
Dus tot zaterdag de 28ste.
Groeten, Jan.
nog gecondoleerd Jan, toch leuk dat je naar het eindpunt komtbroker schreef:Omdat mijn vader de afgelopen twee maanden erg ziek was, kon ik niet zeggen of ik in de gelegenheid was om te komen. Helaas is mijn vader 7 februari j.l. overleden.
Omdat het na deze nare tijd ook weer eens tijd voor leuke dingen wordt, kom ik komende zaterdag ook even kijken. Ik rijd niet de wedstrijd maar kom wel naar van Udenhout om alle UP-liefhebbers te ontmoeten en om te genieten van alle andere UP-jes.
Dus tot zaterdag de 28ste.
Groeten, Jan.
Jammer dat weer in Nederland? Ik kan me niet één elfstedentocht herinneren die geschikt was voor zomerwielen...Snoopy schreef:Ben ook aan het balen, had m'n spiegelkappen, dankzij Merckx, al ontvangen en wilde supergraag met deze kappen erop maar de meeting komen. Helaas is het qua tijd en weer nog niet gelukt om ze erop te zetten en ook m'n winterwielen zitten er nog op.... Best wel jammer dat weer hier in Nederland.
Uhm, tja je hebt een punt, maar dit is toch wel een beetje soort andere ElfstedentochtAutheo schreef:Jammer dat weer in Nederland? Ik kan me niet één elfstedentocht herinneren die geschikt was voor zomerwielen...Snoopy schreef:Ben ook aan het balen, had m'n spiegelkappen, dankzij Merckx, al ontvangen en wilde supergraag met deze kappen erop maar de meeting komen. Helaas is het qua tijd en weer nog niet gelukt om ze erop te zetten en ook m'n winterwielen zitten er nog op.... Best wel jammer dat weer hier in Nederland.
Ze zullen toch vast wel een stroompunt hebben bij van Udenhout, een haspel heb ik eventueel welN!jntje schreef:haha
Moet wel een flinke accuboor zijn dan om door dat metaal heen te komen.
Misschien dan ook handig om aan te geven welke maat metaalboor. Mijn accuboor gaat dat niet redden. Alleen mn elektrische boor misschien.
Altos schreef:Boren voor de originele armsteun hoeft alleen in plastic, uitsparing snijden ook in plastic...welke wordt er gemonteerd?
Heb er reeds 3 gemonteerd, is niet zo heel moeilijk, half uurtje per keer, zit als een huis.
Als jij me zou kunnen helpen tegen een kleine vergoeding zou ik dat zeer op prijs stellen.JoVe schreef:Er hoeft niet door metaal heen geboord te worden maar door de kunststof voet aan de voorzijde zie tekening en in het gat van de bekerhouder
6 en 9 mm
Ook handig is een Dremel slijptolletje om aan de achterzijde bij de bekerhouder er een stukje uit te slijpen ipv met een stanleymes te klooien. Dit moet worden weggesneden vanwege de bekleding die in de weg zit.
Ook handig is een ratelsleutel met verlengstuk en draaibaar knietje met dop 13.
Dit voor de 2 moeren bij de plaat van de handrem.