Online teile.com levert naar Nederland. 10 eu verzendkostenel coche SEAT schreef:Ben ook benieuwd.Petrolhead Tom schreef:Spannend!
Moet anders binnenkort maar eens net over de grens bij een SKODA of SEAT dealer op bezoek gaan.
Achterbak bekleden
Re: Achterbak bekleden
De lokale Skoda dealer heeft me net laten weten dat men "druk" aan het zoeken zijn bij de importeur.
to be continued
to be continued
Wachtend en ongeduldigmerkx352 schreef:De lokale Skoda dealer heeft me net laten weten dat men "druk" aan het zoeken zijn bij de importeur.
to be continued
Beste leden , helaas geen positief bericht van de dealer .
Ik heb een Duitse Vw dealer gemaild met het verzoek of deze ook Skoda kan bestellen voor me ?
Onderwerp: Ihre Anfrage vom 06.02.15
Sehr geehrte Damen und Herren,
die von Ihnen angefragte Teilenummer wird nur über Skoda Deutschland vertrieben als Zubehör und ist in den Niederlanden so nicht bestellbar.
mit freundlichen Grüßen
Daniel Gudermann
Ik heb een Duitse Vw dealer gemaild met het verzoek of deze ook Skoda kan bestellen voor me ?
die von Ihnen angefragte Teilenummer wird nur über Skoda Deutschland vertrieben als Zubehör und ist in den Niederlanden so nicht bestellbar.
mit freundlichen Grüßen
Daniel Gudermann
Kun je dan niet ff over de grens wippen en naar een VAG dealer gaan en daar direct bestellen in hun magazijn. Is natuurlijk alleen van toepassing voor hen die er dicht bij wonen. Misschien dat er hiervoor wel interesse is en dan uiteraard vooraf betalen incl. verzendkosten.merkx352 schreef:Beste leden , helaas geen positief bericht van de dealer .
mit freundlichen Grüßen
Daniel Gudermann
High UP! Dark Blue Metalic - Reserve wiel - Polo 6R antenne - Dynamic pakket (Triangle) - Executive pakket
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
M&M Nav - C C - RVS uitlaatsierstuk - Armsteun - LED Drl - VAG inst.
Seat Ibiza 1.2 Tsi FR Dynamic Emocion Red
Nu Hyundai iX20 Go! Midnight Blue
Gewoon stuk of 20 van die setjes bestellen en in de webshop flikkeren
Verzendkosten verdelen over de 20 setjes
Of eerst interesse peilen en bestellingen verzamelen en laten betalen en dan in 1x mega bestelling van 50 stuks ofzo
Niet vergeten dan ook die duitsers om rabbat te vragen [rabbat is korting ]
Verzendkosten verdelen over de 20 setjes
Of eerst interesse peilen en bestellingen verzamelen en laten betalen en dan in 1x mega bestelling van 50 stuks ofzo
Niet vergeten dan ook die duitsers om rabbat te vragen [rabbat is korting ]
Ik ga het maar eens aan mn Duitse collega vragen of die even naar een Skoda dealer wil voor me
High Up! ~ 60 PK ~ BMT ~ 2 deurs ~ Candy White ~ Executive pakket ~ Maps & More ~ reservewiel
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
SilverVision knipperlichten ^ LED kentekenverlichting ^ White Up! spiegelkappen ^ Polo 6R antenne ^ VAGCOM ^ Up! sleutelcover ^ Up! stuurlogo
Is een prijs van € 39,- incl. verzenden iets?
Bij 4 of meer geïnteresseerde wil ik dat eventueel regelen.
Bij 4 of meer geïnteresseerde wil ik dat eventueel regelen.
Gr. Michel
Ik heb 15 sets besteld in Duitsland !!
levertijd is ongeveer nog 3 weken
€ 44.95 incl btw per setje.
- MauriceR.
- Vagling liefhebber
Ja! 1x graag. Geef maar aan hoe / waar ik moet betalen om een set te kopen!merkx352 schreef:Ik heb 15 sets besteld in Duitsland !!
M.
Dagelijks: High Up!|Rood|Pano-dak|Triangles & wintervelgen
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
Klassieker I: Triumph TR3A 1959|Totaal gerestaureerd.
Klassieker II: Saab 96 V4 1970|Direct uit Zweden |van 1e eigenaar.
Klassieker III: Porsche 914 1973 2.0ltr.|Technisch perfect.
merkx352 schreef:Ik heb 15 sets besteld in Duitsland !!
Komen die in de webshop
Of moeten we ons hier aanmelden
Snap het niet helemaal.
39 euro incl. verzenden geen interesse en 44,95 zonder verzenden wel interesse??
Dit bespaart mij weer een boel werk, maar had het graag gedaan.
39 euro incl. verzenden geen interesse en 44,95 zonder verzenden wel interesse??
Dit bespaart mij weer een boel werk, maar had het graag gedaan.
Gr. Michel
Als ze binnen zijn zal ik ze gelijk toevoegen aan de site. Het is niet meegevallen om een Duitse Skoda dealer ervan te overtuigen dat ik als dealer in Nederland iets wil kopen wat alleen hun kunnen leveren. Het proces loopt nu via 3 schijven maar gaat uiteindelijk goed komen.
Is het alleen de zijkant of ook het drempelgedeelte aan de binnekant?
Vind idd 39,95 beter klinken maargoed...
Vind idd 39,95 beter klinken maargoed...
Deze sets komen morgen binnen en zal vanaf nu dus te bestellen in de webshop . Op = Op
http://shop.udenhout.nl/bekleding-voor- ... elen-vw-up
Let op : helaas kunnen we op deze sets geen korting meer verlenen.
Ik heb deze via een rare omweg moeten kopen en is de inkoopmarge minimaal , we bieden deze dus nagenoeg netto aan !!
Uiteraard kun je er voor kiezen om deze online te bestellen en mee te nemen op de meeting
http://shop.udenhout.nl/bekleding-voor- ... elen-vw-up
Let op : helaas kunnen we op deze sets geen korting meer verlenen.
Ik heb deze via een rare omweg moeten kopen en is de inkoopmarge minimaal , we bieden deze dus nagenoeg netto aan !!
Uiteraard kun je er voor kiezen om deze online te bestellen en mee te nemen op de meeting
Kan je dan nog wel de dubbele plaat gebruiken?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Luxe upgrade!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Je moet de gaten voor de houders natuurlijk wel even in de bekleding doorprikken en dan kun je de houders weer gewoon monteren en gebruiken .GuidoUp schreef:Kan je dan nog wel de dubbele plaat gebruiken?
Om de bekleding goed te kunnen plakken moeten de houders toch verwijderd worden.
en de 1e set is onderweg naar hopelijk een tevreden klant !
- Bijlagen
-
- FullSizeRender.jpg (87.51 KiB) 11650 keer bekeken
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Top!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ