Instap folie/lijsten

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Re: Instap folie/lijsten

Bericht door henri » vr 27 apr 2012, 13:31

Het folie is van een dusdanige kwaliteit dat het bij normaal gebruik een autoleven lijkt mee te kunnen gaan. Het ligt strak op de carrosserie, dus dan moet je het behoorlijk bont maken om door het folie heen te gaan. Bestickering op auto's (logo's e.d.) gaan ook een autoleven lang mee.

Zelf ben ik geen voorstander van lijsten, die compleet van RVS zijn. Regelmatig liggen ze niet helemaal aan, waardoor ze tegen de onderzijde van de deuren komen. Gevolg: lakschade aan deur en daardoor roestvorming. In het verleden heb ik dergelijke lijsten regelmatig op Mazda's MX-5 gemonteerd. Doe mij maar gewoon folie.

RonaldNL
Vagling liefhebber

Bericht door RonaldNL » vr 27 apr 2012, 15:11

Ok ja die folie vind ik ook mooi hoor en als het idd dikker is 59 euro is te doen :D maarja dan nog aanbrengen als ze dat bij de dealer al niet lukt vrees ik dat ik daar geen geduld voor ga hebben pfff wat een dillema wel folie geen rvs , wel rvs geen folie jezus :D
The Only Way is UP!

TOP UP!
Vagling liefhebber

Bericht door TOP UP! » vr 27 apr 2012, 23:55

Poging 2 weer niet goed! Bestuurderskant goed. Andere kant zeer slecht :( . Kan dus weer een afspraak maken :evil: Aan de bijrijderskant zeer slecht geplakt. Luchtbellen en vervorming!!! Ik snap niet dat een VW monteur denkt dat een klant hiermee tevreden is. Als het zijn eigen auto was dan kan hij hiermee niet tevreden zijn !!!! Ik zal later een foto plaatsen.... Ben echt enorm teleurgesteld :(

Ben
Vagling liefhebber

Bericht door Ben » za 28 apr 2012, 05:20

TOP UP! schreef:Poging 2 weer niet goed! Bestuurderskant goed. Andere kant zeer slecht :( . Kan dus weer een afspraak maken :evil: Aan de bijrijderskant zeer slecht geplakt. Luchtbellen en vervorming!!! Ik snap niet dat een VW monteur denkt dat een klant hiermee tevreden is. Als het zijn eigen auto was dan kan hij hiermee niet tevreden zijn !!!! Ik zal later een foto plaatsen.... Ben echt enorm teleurgesteld :(

ik zou mijn geld terug vragen want het is niet naar behoren gebeurt
weet niet waar je woont maar anders kunnen we wat organiseren dat het netjes gebeurt
ik heb nog een rechter folie liggen

hoor wel van je
gr Ben
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

TOP UP!
Vagling liefhebber

Bericht door TOP UP! » za 28 apr 2012, 11:02

TOP UP! schreef:Poging 2 weer niet goed! Bestuurderskant goed. Andere kant zeer slecht :( . Kan dus weer een afspraak maken :evil: Aan de bijrijderskant zeer slecht geplakt. Luchtbellen en vervorming!!! Ik snap niet dat een VW monteur denkt dat een klant hiermee tevreden is. Als het zijn eigen auto was dan kan hij hiermee niet tevreden zijn !!!! Ik zal later een foto plaatsen.... Ben echt enorm teleurgesteld :(
De foto's spreken voor zich....
Bijlagen
Dorpelbeschermer 2.jpg
Dorpelbeschermer 2.jpg (138.24 KiB) 5050 keer bekeken
Dorpelbeschermer 1.jpg
Dorpelbeschermer 1.jpg (166.15 KiB) 5050 keer bekeken

TOP UP!
Vagling liefhebber

Bericht door TOP UP! » za 28 apr 2012, 11:08

ik zou mijn geld terug vragen want het is niet naar behoren gebeurt
weet niet waar je woont maar anders kunnen we wat organiseren dat het netjes gebeurt
ik heb nog een rechter folie liggen

hoor wel van je
gr Ben[/quote]

Hi Ben,

Bedankt voor het aanbod. Ik wacht eerst even af wat de dealer gaat doen...

Ik woon trouwens zuid van Nijmegen...

Ben
Vagling liefhebber

Bericht door Ben » za 28 apr 2012, 17:34

Duidelijk te warm geweest
Is mij ook een keer overkomen
Heb er een hoop van geleerd
move-up dark silver drivers pakket en winter pakket getinte ramen carbon op bumper en spiegels

TOP UP!
Vagling liefhebber

Bericht door TOP UP! » za 28 apr 2012, 18:16

Ben schreef:Duidelijk te warm geweest
Is mij ook een keer overkomen
Heb er een hoop van geleerd
Ik neem aan dat je het toen vervangen hebt... Is de folie makkelijk te verwijderen door het warm te maken?

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » za 28 apr 2012, 18:25

Vandaag de edelstaal instaplijsten laten monteren bij de VW dealer :) Ziet er schitterend uit 8-)
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Psycho_Mantis
Vagling liefhebber

Bericht door Psycho_Mantis » za 28 apr 2012, 18:28

up! schreef:Vandaag de edelstaal instaplijsten laten monteren bij de VW dealer :) Ziet er schitterend uit 8-)
Hoeveel heeft het je gekost als ik vragen mag?

up!
Forum eindbaas

Bericht door up! » za 28 apr 2012, 18:32

Psycho_Mantis schreef:
up! schreef:Vandaag de edelstaal instaplijsten laten monteren bij de VW dealer :) Ziet er schitterend uit 8-)
De instaplijsten 98 euro of daar in de buurt (bij de webshop van Van den Udenhout), de montage door de VW dealer was kosteloos :) Was 10 minuten werk.
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

Psycho_Mantis
Vagling liefhebber

Bericht door Psycho_Mantis » za 28 apr 2012, 18:36

up! schreef:
Psycho_Mantis schreef:
De instaplijsten 98 euro of daar in de buurt (bij de webshop van Van den Udenhout), de montage door de VW dealer was kosteloos :) Was 10 minuten werk.
Zodra ik mijn PID mag ophalen zal ik het gelijk even vragen aan m'n dealer, kijken of hun het ook bieden voor dat geld.
Heb je ook nog een fototje misschien?

Up-Jury
Donateur member

Bericht door Up-Jury » zo 29 apr 2012, 00:32

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » di 29 mei 2012, 15:15

Paar dagen terug transparante folie besteld, kant en klare (in 4 delen) voor de dorpels. Lekker dik protectplus 100um. Zwart had misschien mooier geweest maar bewust transparant genomen omdat je dan niet ziet als je ietsjes scheef gaat :D Ben benieuwd hoe het erop komt! Kost bijna niks :D
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

Psycho_Mantis
Vagling liefhebber

Bericht door Psycho_Mantis » wo 30 mei 2012, 14:09

Ik heb net even de Edelstaal instap lijsten besteld
Ik ga ze gewoon zelf plakken, dit lijkt mij wel te doen in vergelijking tot de folie

Foto's volgen uiteraard!

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » vr 01 jun 2012, 17:25

Kep de folie binnen, zal van het weekend het handeltje erop plakken, als t ff meezit allemaal :D en uiteraad foto's plaatsen in "mijn up"
High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » za 02 jun 2012, 14:48

Het zit erop allemaal :D Is werkelijk perfect gelukt, ik zal vanavond even wat foto's bij "mijn Auto" plaatsen :mrgreen:

Reeds gedaan :lol:
http://www.vwupforum.nl/viewtopic.php?f ... 0&start=50

Up-Jury
Donateur member

Bericht door Up-Jury » zo 14 okt 2012, 22:19

Even gevonden op e-bay, andere instaplijsten:

Volkswagen-Einstiegsleisten-VW-UP-Edelstahl

Zien er wel cool uit. en ook goedkoper dan die van VW orgineel

Marantz
Vagling liefhebber

Bericht door Marantz » di 16 okt 2012, 06:03

Wat ik dan weer niet mooi vind aan deze rvs lijsten is de uitsparing voor dat zwarte dorpel dopje.
Ik heb dat dopje trouwens niet, bij mij is dat gewoon dicht en mee gespoten........
Hier rvs lijsten zonder uitsparing zijn er in 2 deurs en 4 deurs:
http://www.ebay.de/itm/TOP-Edelstahl-Ei ... 3f1d94f668

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » di 16 okt 2012, 06:37

CBdicX schreef:Wat ik dan weer niet mooi vind aan deze rvs lijsten is de uitsparing voor dat zwarte dorpel dopje.
Ik heb dat dopje trouwens niet, bij mij is dat gewoon dicht en mee gespoten........
Hier rvs lijsten zonder uitsparing zijn er in 2 deurs en 4 deurs:
http://www.ebay.de/itm/TOP-Edelstahl-Ei ... 3f1d94f668
Huh?? Dat zwarte dopje heeft toch iedere 3 deurs? Er zit op je deur ,als t goed is, een metalen uitstulping die in je dorpel valt. Volgens zeggen, ter versteviging voor evt inrijden bij een ongeluk. Moet jij toch ook hebben lijkt me?

Plaats reactie