Kenteken verlichting.
Kenteken verlichting.
Hallo iedereen.
Ik heb een vraagje heb net led kentekenverlichting gekocht maar zat er aan te denken moet dit canbus zijn net zoals je stadslicht?
Mvg Pascal
Ik heb een vraagje heb net led kentekenverlichting gekocht maar zat er aan te denken moet dit canbus zijn net zoals je stadslicht?
Mvg Pascal
Black on Black
Re: Kenteken verlichting.
Nee, alle lampjes zonder canbus werken. Echter zal ik toch ervoor kiezen om canbus lampjes erin te doen. Ik had niet-canbus achteruit rij lampjes en die knipperden af en toe. Canbus lampen niet...PR010 schreef:Hallo iedereen.
Mvg Pascal
Okee, bedoelde eigenlijk dat ik geen storing etc krijg maar ga het gewoon proberen zie het vanzelf. Thanks!
Black on Black
In mijn citigo is zo'n beetje alles led, heb nog geen storing ergens gehadPR010 schreef:Okee, bedoelde eigenlijk dat ik geen storing etc krijg maar ga het gewoon proberen zie het vanzelf. Thanks!
Heb laatst zo goed als alle verlichting van een Mii vervangen voor non canbus versies. Gaat helemaal prima.
Ibiza running @ 248 pk & 373nm
-Op zoek naar autoverlichting? Stuur me een priveberichtje-
Ook je achterlichten?kgroot.nl schreef:Heb laatst zo goed als alle verlichting van een Mii vervangen voor non canbus versies. Gaat helemaal prima.
Nee alleen kenteken! Binnekort wel achteruitrijverlichting.
Black on Black
@arnout ook de achteruitrijlichten. Remlichten en knipperlichten niet.
Ik had de achterlichten ook veranderd naar LED maar het was meer roze als roodkgroot.nl schreef:@arnout ook de achteruitrijlichten. Remlichten en knipperlichten niet.
Ik blijf led in je volledige verlichting toch wat tricky vinden. Dagrijverlichting etc vind ik prima maar dimlicht of achterlichten is niet echt mijn ding.
Bij m'n daily is ook alles led op de knipperlichten, remlicht en dimlichten na
Bij m'n daily is ook alles led op de knipperlichten, remlicht en dimlichten na
Ook xenon look bolletjes erin, vind mooi gezicht met gele van stadslicht [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND SMILING EYES]
Black on Black