![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
Maaruh, zoveel zwarte troep van een weekje rijden, het is niet normaal. Het viel niet eens zo op voor het wassen. Begin nu wel een beetje spijt te krijgen dat ik een witte heb genomen hahaha.
AlexVDL schreef:Het was al beetje aan het schemeren, dus helaas geen foto's kunnen maken. Volgende keer dan maar![]()
Ik dacht dat bij die bijna 1000 euro kosten rijklaar maken een poetsbeurt zat met speciale waxbehandeling?? Of had ik dat nou gehoord toen ik voor de citigo ging kijken![]()
In elk geval dacht ik dat de eerste wasbeurt wel gemakkelijk zou zijn, omdat dan alles zo van de lak af zou glijden... niet dus
Dixon schreef:Join the Club
Inmiddels zie ik allerlei kleine gele vlekjes ontstaan op de lak, terwijl ik mijn auto regelmatig was.
Welliswaar in de wasstraat, maar imo 1 van de betere en een vrij duur pakket.
Waar ik persoonlijk helemaal gek van wordt bij een witte Up, is de dorpels die heel snel zwart worden
Maar ach, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden
Eens! Maar daar heb ik het geduld niet voorJos Bosch schreef:Ach ja weer een reden om te poetsen.Wat ik trouwens geen straf vind
Strijk er eens met je vinger over, is het ook voelbaar ??Dixon schreef:Join the Club
Inmiddels zie ik allerlei kleine gele vlekjes ontstaan op de lak, terwijl ik mijn auto regelmatig was.
Welliswaar in de wasstraat, maar imo 1 van de betere en een vrij duur pakket.
Waar ik persoonlijk helemaal gek van wordt bij een witte Up, is de dorpels die heel snel zwart worden
Maar ach, wie mooi wilt zijn moet pijn lijden
Daar ben ik inmiddels achter.. kostte mij wel 4 euro in de washokJohannus schreef:Eén keer goed wassen en poetsen. Daarna in de was zetten: Het helpt echt.
Hogedrukspuit? Leuk, voor je tuintegels, en eventueel de wielkasten. Maar je auto wordt er niet schoon van. Vuil moet je meestal ' aanraken ' voor het los komt. Met een tuinslang of hogedrukspuit week je het wel los, maar spoelt t niet weg.