VW Up CandyWhite V8power
-
- Forum newbie
- Contacteer:
VW Up CandyWhite V8power
Goedemiddag,
In mijn zoektocht naar een gebruikte VW Up kwam ik op dit forum terecht. De tips kwamen goed van pas. Afgelopen zaterdag ben ik overgegaan tot de daadwerkelijke aanschaf. Overmorgen gaan we hem ophalen.
Bouwjaar april 2013 met 28.000 km op de teller.
De wens voor een witte kwam voort uit de VW Caddy die reeds in het bezit is, de Up gaat als tweede auto dienen. Afgezien van wat belettering zijn er geen grote plannen qua tuning en styling.
Groeten, Tim
In mijn zoektocht naar een gebruikte VW Up kwam ik op dit forum terecht. De tips kwamen goed van pas. Afgelopen zaterdag ben ik overgegaan tot de daadwerkelijke aanschaf. Overmorgen gaan we hem ophalen.
Bouwjaar april 2013 met 28.000 km op de teller.
De wens voor een witte kwam voort uit de VW Caddy die reeds in het bezit is, de Up gaat als tweede auto dienen. Afgezien van wat belettering zijn er geen grote plannen qua tuning en styling.
Groeten, Tim
Re: VW Up CandyWhite V8power
Caddy hoef je ook niks aan te doen, is zo al mooi.
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Dank je, ben er ook erg tevreden mee.
Dit is het idee voor de UP Belettering + blinderen zijramen en achterruit. Niet te overheersend en mooi in dezelfde stijl.
Dit is het idee voor de UP Belettering + blinderen zijramen en achterruit. Niet te overheersend en mooi in dezelfde stijl.
VW Up CandyWhite V8power
Denk dat het strak staat bij je caddy. Maar een idee... Zou het niet mooier zijn om V8 op de achterste deuren en power.nl op de voorste? Weet niet of dat een beetje kan en staat hoor.
Oh je komt dan klote uit op de andere kant dus denk het niet
Oh je komt dan klote uit op de andere kant dus denk het niet
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Ben er aardig mee aan het puzzelen geweest.
Vond dit wel gaaf: Maar niet mooi op de 4 deurs versie.
Vond dit wel gaaf: Maar niet mooi op de 4 deurs versie.
Die is inderdaad wel kicke. Wil wel reclamerijden voor je haha :p
Gefeliciteerd met je up. Ik vond je eerste idee voor de belettering beter. Het past beter bij de Caddy en ik vind ze alle twee - ik bedoel de belettering van de caddy en je eerste voorstel voor de up - bescheiden en dus chique. Zo moet het... als het dan toch moet. De autos blijven in hun waarde. Dat is althans mijn mening.
Ik zelf heb nooit wat in vw autos gezien maar heb nu ook een up besteld. Toevallig heb ik wel ooit een caddy gehuurd voor transport van wat grotere spullen. Ik dacht toen wel "verrek wat rijdt dit bestelautootje lekker".
Ik zelf heb nooit wat in vw autos gezien maar heb nu ook een up besteld. Toevallig heb ik wel ooit een caddy gehuurd voor transport van wat grotere spullen. Ik dacht toen wel "verrek wat rijdt dit bestelautootje lekker".
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Bedankt voor je reactie. Het wordt inderdaad het eerste ontwerp. Zaterdag zal de reclame en blindering aangebracht worden. Als het klaar is uiteraard weer foto´s.
Foto´s van de aflevering afgelopen weekend. De Caddy vind ik persoonlijk het fijnste rijden van de bestelwagens. Onder andere een Kangoo, Bipper, Connect en Combo geprobeerd maar VW komt het meest in de richting van de personenwagens naar mijn idee. Ik heb de Caddy sinds 5 januari 2013 en rijd hem zakelijk en privé.
Foto´s van de aflevering afgelopen weekend. De Caddy vind ik persoonlijk het fijnste rijden van de bestelwagens. Onder andere een Kangoo, Bipper, Connect en Combo geprobeerd maar VW komt het meest in de richting van de personenwagens naar mijn idee. Ik heb de Caddy sinds 5 januari 2013 en rijd hem zakelijk en privé.
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Gisteren is de bestickering aangebracht en zijn de ruiten geblindeerd.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Te gek ding! Die Scania V8's klinken ook te gek met de juiste pijp!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Nice zeg!
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Bedankt voor de reacties! Scania's met een open uitlaat produceren inderdaad een mooi geluidje
Dit weekend hebben we ruim 400 km afgelegd met de Up en dat beviel prima.
Ik wil alleen nog op termijn cruise control laten installeren en even winterbanden scoren. Heeft iemand tips voor dit laatste? Wachten tot het ''seizoen'' begint op aanbiedingen of van tevoren aanschaffen?
Dit weekend hebben we ruim 400 km afgelegd met de Up en dat beviel prima.
Ik wil alleen nog op termijn cruise control laten installeren en even winterbanden scoren. Heeft iemand tips voor dit laatste? Wachten tot het ''seizoen'' begint op aanbiedingen of van tevoren aanschaffen?
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik scoor ze het liefst in de zomer. Net na de zomervakantie beginnen ze veel mensen in de weg te liggen.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Wat een leuk wagenpark. Ik krijg bijna zin om weer een eigen bedrijf te beginnen
e-up style (2020) dark silver met winter pakket + armsteun, daarvoor high-up (2014)
-
- Forum newbie
- Contacteer:
En nog een stukje reclame met medewerking van m'n werkgever Beetje offtopic
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Wat een schitterend ding!
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Mooi man! Bevalt de auto nog steeds goed?
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Jazeker! Mijn vriendin rijdt er het meeste mee maar het is een prima karretje. Sinds september zo'n 10.000 km op de teller erbij gezet
-
- Forum newbie
- Contacteer:
Nieuwe velgen eronder: