Laatst heb ik me al voorgesteld in het voorsteltopic, nu maak ik hier een topic aan voor 'mijn' up!
Het is een witte (Candy White) 60 PK BMT met Maps&More en airco erop en hij is niet van mij, maar van de leasemaatschappij.
Vooraf was ik wel een beetje sceptisch, mijn enige ervaring met kleine auto's was met een Suzuki Swift uit 1995 en die reed niet heel super ofzo. Maar goed, ik had niets te kiezen en was allang blij dat ik een auto 'kreeg' van mijn werkgever. Je kijkt een gegeven paard immers niet in de bek!
Toen ik hem eind juni ophaalde werd ik al na de eerste kilometers positief verrast. Het kleine wagentje reed prima, lekker stil, toch een redelijk pittig motortje erin en ook van binnen ziet ie er niet heel goedkoop uit (in tegenstelling tot bijvoorbeeld een 107/Aygo, die wel cheap ogen). De bluetoothverbinding met de telefoon was ook snel gelegd en het bellen ging nog goed ook!
Wat me vanaf het begin wel tegenviel was de kwaliteit van de audio-installatie: ik heb de versie met slechts 2 luidsprekers, in de voorportieren, en dat klinkt echt helemaal nergens naar. Ook stinkt de airco als je hem aanzet, al direct vanaf dag 1.
Nu eerst maar een fotootje:
![Afbeelding](http://img.photobucket.com/albums/v401/Stef2809/WP_20130628_001.jpg)
Inmiddels staat er al bijna 14.000 km op de teller, dus het tikt hard aan! Komende week gaat ie voor zijn eerste onderhoudsbeurt naar de dealer. Daar kijken ze ook naar de Navigon met de kapotte SD-kaartsleuf en de stinkende airco.
Dat was het voor nu, updates zal ik blijven posten in dit topic!
![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)