Nu ga ik misschien een underseat woofer aanschaffen van pioneer.
Dit is het nieuwe model. Heeft iemand hier al ervaring mee??
![Afbeelding](http://img.tapatalk.com/d/14/07/13/yhepemum.jpg)
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
SuperEd schreef:Ik denk dat een sub onder de stoel niet gaat werken, anders
geformuleerd, je hebt er geen plaats voor.
Dit lijkt in 1e instantie wel zo te zijn, maar er zit
een balk.![]()
Daardoor zou de sub niet vergenoeg onder de stoel kunnen en steekt
deze uit, als een soort van voetenbankje voor de passagier. ( of achterpassagier )
Nou, ik vind hem tien keer beter dan de standaard speakers in de up. Ik zou hem aan iedereen aanraden die graag een upgrade van geluidskwaliteit wil hebben, want hij geeft een heerlijke klank. Het wordt er gelukkig geen rijdende boombox van, want daar houd ik niet van. Subtiele klanken wel, erg mooi!richardm35 schreef:Ik weet niet wat je gewend bent kwa bass enz ik had deze van pioneer ook in mijn seat mii liggen maar ik vond het 10 keer niks heb nu alles van audio system versterker en een kleine gesloten bass kistje en klinkt duizend maal beter maar ieder zijn eigen keus alleen ik zou er niemand 1 aan raden
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Jij hebt altijd lange mensen die bij rijden?N!jntje schreef:Past prima. Bij mij zou die dan altijd volledig in het zicht liggen
Ik weet het niet hoor maar volgens mij is er op de foto duidelijk een stang te zien wat zou betekenen dat deze sub aan de voorkant lichtelijk uitpiept. Lijkt me niet dat je daar als achterpassagier last van hebt...Xanderv schreef:Haha groove, is geen oplossing toch, ik noem het meer het beste van 2 mindere kiezen? Als je dan iemand achterin hebt moet die zijn voeten op de sub zetten.
Dan ga ik liever voor de grote Pioneer sub in de kofferbak dat je wat minder ruimte hebt. Maar toch ben ik nog het meest blij met mijn sub in het reservewiel. Het enige wat er niet meer bij past is de krik, maar die past makkelijk onder een stoel zonder dat die in de weg ligt. De bass is ook goed voor zo'n klein dingetje.