Darksilver TV_UP!

Laat hier je nieuwe trots zien.
up!
Forum eindbaas

Re: Darksilver TV_UP!

Bericht door up! » zo 22 jun 2014, 12:23

swiebs up schreef:
up! schreef:
swiebs up schreef:wat heb je voor je Up terug gehad als ik vragen mag, ik wil namelijk ook van mijn up af,maar kreeg een bod van onder de 10duizend en dat na 7 maanden,
Vertel er ook even bij wat je Up nieuw kostte. Het is nogal een verschil of je Up nieuw 14K kostte of 12K. In het laatste geval is een bod onder de 10K niet heel vreemd. En wat was het voor bod, bruto of netto? Als je een nieuwe auto met hogere winstmarges koopt, dan krijg je bruto een hogere inruilprijs. Bij inruil op een nieuwe Porsche 991 turbo zal de Porsche dealer je voor een 3 jaar oude Up die nieuw 12K kostte nog wel 20K willen geven... Dus het is heel relevant (1) wat jouw Up nieuw kostte, (2) is dat bod dat je kreeg bruto of netto? (bij netto inruil krijg je ook nog eens korting op de nieuwe auto, bij bruto niet), en (3) wat voor auto koop je terug, een andere Up, een Skoda Rapid of een Audi A5 cabriolet. Zonder deze informatie is het vergelijken van inruilprijzen tamelijk onzinnig...
18600 voor betaaald ,kreeg bruto onder de 10k , en koop geen vw meer terug -8900€ verlies in 7 maanden gaat mij te ver,of ik nou wel of geen nieuwe auto koop.
ik heb mijn les met vw geleerd, Ik vind het oplichters,zeker in mijn geval,maar nogmaals dat vind IK.
Heb je ook een inruilprijs gevraagd bij de dealer waar je die Up van 18,6K kocht? In mijn ervaring zijn VW dealers helemaal geen oplichters. Ik kreeg 11K terug voor mijn Up na 2 jaar en 43.000 km, voor een Up die mij nieuw 13K kostte... Bij een VW dealer, bij inruil op een voorraad Up. Als ik een zelf een nieuwe Up zou bestellen, kreeg ik nog steeds 10.250 euro inruil terug... Wat is de cataloguswaarde van jouw Up op http://www.rdw.nl, ik heb het idee dat die hoge prijs van 18,6K vooral veroorzaakt is door accessoire-pakketten? Dat krijg je nooit terug bij inruil, en zeker niet na 7 maanden.. Daarenboven, als je een Up van 18,6K koopt, dan is dat vrágen om heel veel afschrijving... Omdat je ook voor 14K een bomvolle Up hebt...
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen

ABT-UP
Donateur member

Bericht door ABT-UP » zo 22 jun 2014, 14:39

ik wil niet jou topic vervuilen ,en heb een eigen topic hierover .

wens je heel veel plezier met de nieuwe VW

RobertJ
Vagling liefhebber

Bericht door RobertJ » ma 23 jun 2014, 08:24

up! schreef:
swiebs up schreef:
up! schreef: Vertel er ook even bij wat je Up nieuw kostte. Het is nogal een verschil of je Up nieuw 14K kostte of 12K. In het laatste geval is een bod onder de 10K niet heel vreemd. En wat was het voor bod, bruto of netto? Als je een nieuwe auto met hogere winstmarges koopt, dan krijg je bruto een hogere inruilprijs. Bij inruil op een nieuwe Porsche 991 turbo zal de Porsche dealer je voor een 3 jaar oude Up die nieuw 12K kostte nog wel 20K willen geven... Dus het is heel relevant (1) wat jouw Up nieuw kostte, (2) is dat bod dat je kreeg bruto of netto? (bij netto inruil krijg je ook nog eens korting op de nieuwe auto, bij bruto niet), en (3) wat voor auto koop je terug, een andere Up, een Skoda Rapid of een Audi A5 cabriolet. Zonder deze informatie is het vergelijken van inruilprijzen tamelijk onzinnig...
18600 voor betaaald ,kreeg bruto onder de 10k , en koop geen vw meer terug -8900€ verlies in 7 maanden gaat mij te ver,of ik nou wel of geen nieuwe auto koop.
ik heb mijn les met vw geleerd, Ik vind het oplichters,zeker in mijn geval,maar nogmaals dat vind IK.
Heb je ook een inruilprijs gevraagd bij de dealer waar je die Up van 18,6K kocht? In mijn ervaring zijn VW dealers helemaal geen oplichters. Ik kreeg 11K terug voor mijn Up na 2 jaar en 43.000 km, voor een Up die mij nieuw 13K kostte... Bij een VW dealer, bij inruil op een voorraad Up. Als ik een zelf een nieuwe Up zou bestellen, kreeg ik nog steeds 10.250 euro inruil terug... Wat is de cataloguswaarde van jouw Up op http://www.rdw.nl, ik heb het idee dat die hoge prijs van 18,6K vooral veroorzaakt is door accessoire-pakketten? Dat krijg je nooit terug bij inruil, en zeker niet na 7 maanden.. Daarenboven, als je een Up van 18,6K koopt, dan is dat vrágen om heel veel afschrijving... Omdat je ook voor 14K een bomvolle Up hebt...
idd, de up is redelijk waardevast, maar dat geldt dan vooral voor de high upjes e.d.(genoeg opties om boven de 9k instappers uit te steken, maar niet een te groot prijsverschil)

Sent from my XT897

ABT-UP
Donateur member

Bericht door ABT-UP » ma 23 jun 2014, 10:47

nogmaals,dit is niet mijn topic ,graag niet vervuilen ,en even goed lezen heb eigen topic, dus graag daar reactie ,

Plaats reactie