Dakloze Citigo
- Autheo
- Donateur member
Dakloze Citigo
Lekker voor in de zomer, nu kan het: een dakloze Citigo: de Citijet
http://www.autoweek.nl/nieuws/28378/sko ... -door-stad
http://www.autoweek.nl/nieuws/28378/sko ... -door-stad
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Re: Dakloze Citigo
Heel apart apparaat. Zit totaal geen dak op? Ik weet nog niet wat ik er van moet zeggen. Wel 300watt aan muziek!
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
DO WANT!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Ik ben om... Mega cool!!
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Hoe langer ik er naar kijk hoe leuker ie wordt, ook met die blauwe en witte kant... Helaas geen productie model
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Do want - vind ik wel gaaf - ook zo deze kleuren comi
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC
Leuk gedaan. Het is een one-off. Hij staat op Worthersee 2014. Volgens mij samen met een onthoofde Seat Leon.
Mooi ding hoor! Me want also
High UP! | 60 PK | Bluemotion | 3-deurs | Deep black pearl | M&M | Led dagrij | Nightbreakers mist/dimlicht | W8 Verlichting | Vagcom | Armsteun | Getinte ramen |Executive | Drive | Dynamic "Triangle" | Eibach Verlaging |
- TwitNour
- Donateur member
- Contacteer:
Het heeft wel iets, maar ik denk dat die achterkant van de auto beter had gekund. Dit is zo letterlijk en figuurlijk afgezaagd lijkt het.
- Kelvinator
- Forum newbie
Ziet er dope uit, maar ze hadden de bekleding net zo goed ook baby blauw kunnen maken...meer 1 geheel
VW Groove Up 1.0 60pk hot orange / panoramadak / Maps + More
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Echt een te gek ding! Maak gewoon een serie van die dingen Skoda!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
Nou, smaken verschillen, maar dit hoef ik echt niet, wat een hok.
Heel misschien is het met een iets minder "hippe" kleurstelling wat beter verteerbaar..........
Heel misschien is het met een iets minder "hippe" kleurstelling wat beter verteerbaar..........
groove up - 60pk bmt - hot orange - fender sound - 16" triangle velgen (silver) - high up extra's & accessoires
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom
opties/extra's: 4 deuren - panoramadak - winterbanden op 15" waffle velgen - verlaagd (eibach proline) - vagcom