Maps&More en Ipod
Maps&More en Ipod
Goedemorgen, weet iemand of (en hoe) ik de inhoud van mijn Ipod kan afspelen op de radio/cd (inclusief maps&more) van de up? Ik lees dat de radio een mp3 functie heeft, hoe werkt dat precies met de Ipod? Ik las hier al iets over SID kaarten, maar dat zegt me allemaal niks
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
Re: Maps&More en Ipod
Iemand een idee hoe ik de inhoud van mijn Ipod kan afspelen in de Up?
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- dubbel-UP!
- Vagling liefhebber
Dubbel-UP! = black-UP! + high UP!
Het is opgelost. Via de functie "Telefoon" in de Maps&More kun je zoeken naar apparaten met bluetoothverbinding. Zo kun je ook je Ipod zoeken
een ipod classic werkt niet via bluetooth, maar via een kabeltje. dus werkt de telefoon oplossing niet. Mijn dealer installeert een extra ipod interface.
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Klinkt handig!lobol schreef:een ipod classic werkt niet via bluetooth, maar via een kabeltje. dus werkt de telefoon oplossing niet. Mijn dealer installeert een extra ipod interface.
Weet jij toevallig wat er precies word ingebouwd? Klinkt wel interessant namelijk!
Weet ik zo niet. Check even bij je eigen dealer.
Ik weet niet welke radio je hebt maar de versie in de High Up heeft toch een Aux ingang? Ik neem aan dat je daarmee je Ipod toch sowieso af kunt spelen ? Daar heb je niet eens maps&more voor nodig lijkt me.
Klopt, radio heeft een aux ingang. Tot nu toe gebruik ik alleen de bluetooth functie, ik had het snel door hoe het moest...
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Natuurlijk kan aux ook, maar dit is niet handig te bedienen.
Daarom dacht ik van als je gewoon een echte ipod kabel heb kan je hem vanaf de radio bedienen en dat is een stuk handiger.
Tuurlijk heb ik een maps + more besteld dus via bluetooth audio gaat ook prima denk ik.
Daarom dacht ik van als je gewoon een echte ipod kabel heb kan je hem vanaf de radio bedienen en dat is een stuk handiger.
Tuurlijk heb ik een maps + more besteld dus via bluetooth audio gaat ook prima denk ik.
Vraag me af, kan je dan ook filmpjes die op je iphone staan afspelen op het maps en more apparaat?
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
Jij gaat wel heel ver...Ken schreef:Vraag me af, kan je dan ook filmpjes die op je iphone staan afspelen op het maps en more apparaat?
Maar ben benieuwd. Zou wel gaaf zijN!
In het bezit van mijn gave donkerblauwe UP!
- Psycho_Mantis
- Vagling liefhebber
Dat kan niet, bluetooth audio ondersteund geen video helaas.
BahPsycho_Mantis schreef:Dat kan niet, bluetooth audio ondersteund geen video helaas.
Got it!:|| Diep Parel Zwart | Hogerup! | Blauwe beweging 60pk | zwart/titaanzwart bekleding | Rij | Uitvoerend | Mappen+Meer |Dynamische driehoek | reserve wiel ||
de auto staat bij de dealer, maar ze worstelen nog met de ipod aansluiting. de interface die ze hebben aangeschaft blijkt niet te passen. We wachten nog even af.
toch maar eieren voor mijn geld gekozen. de geld ipv in een interface in een ipod touch gestoken. dan maar via bluetooth