Witte spiegelkappen VW Up!
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Witte spiegelkappen VW Up!
Gratis af te halen, wie het eerst reageert in het topic mag ze hebben.
Set witte spiegelkappen voor de VW UP!, gaan weg omdat ik zwart heb.
Kunnen eventueel afgehaald / meegenomen worden tijdens de meeting bij Vagtechniek.
Set witte spiegelkappen voor de VW UP!, gaan weg omdat ik zwart heb.
Kunnen eventueel afgehaald / meegenomen worden tijdens de meeting bij Vagtechniek.
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Re: Witte spiegelkappen VW Up!
Reserveer ze maar voor mij. Wellicht een leuke combinatie met mijn witte wielen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Gaaf!
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Thijsvdvl
- Donateur member
- Contacteer:
Prima, zie ik je tijdens de meeting ze liggen op de zaak.henri schreef:Reserveer ze maar voor mij. Wellicht een leuke combinatie met mijn witte wielen.
Ik heb eventueel nog een setje witte kappen als er iemand belang bij heeft neem ik die zaterdag mee
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
die zou ik wel graag willen dan
geen probleem. ik zal ze meenemen
Bluemotion Up....17 inch Porsche Cayenne Gloss Black,17 inch X-treme Zero, 17 inch RH ZW 1 vanaf volgende week (Y) , Hifonics Audio, Leer/Alcantara, Schroefset en meer!
dank je wel alvast, en zien elkaar zaterdagvwupassen schreef:geen probleem. ik zal ze meenemen