Vergeet niet dat je aanstaande zaterdag van harte welkom bent in de Eindhovense vestiging van Van den Udenhout. Tot dan!
![Very Happy :D](./images/smilies/icon/biggrin.gif)
De banner is gemaakt door Van den Udenhout, ik kan geen spelfout ontdekken om eerlijk te zijn. Care to share?Upsilon schreef:Wie heeft de banner gemaakt? zit namelijk een spelfout in.
voorraadactie is een enkel woordPetrolhead Tom schreef:De banner is gemaakt door Van den Udenhout, ik kan geen spelfout ontdekken om eerlijk te zijn. Care to share?Upsilon schreef:Wie heeft de banner gemaakt? zit namelijk een spelfout in.
In dit geval niet maar soms kan dat dus wel.Xanderv schreef: Maar is het echt fout of gewoon niet zoals het hoort. Vat je de zin helemaal fout op als je het los schrijft ?
Tja, als we dan toch van taalmuggen taalolifanten gaan maken, kun je het er ook nog over hebben of banner wel goed nederlands is ....Upsilon schreef:zo heeft iedereen wel wat
Letten we er dan ook op dat we elke zin met een hoofdletter beginnen als we kritisch gaan doen?Upsilon schreef:voorraadactie is een enkel woordPetrolhead Tom schreef:De banner is gemaakt door Van den Udenhout, ik kan geen spelfout ontdekken om eerlijk te zijn. Care to share?Upsilon schreef:Wie heeft de banner gemaakt? zit namelijk een spelfout in.
spatiefout dus. het zijn details hoor, maar ik stoor me er aan. Je ziet ze overigens best vaak en de meest mensen valt het niet eens op.
Daar kan ik me ook mateloos aan irriteren. Die spatie fouten vind ik vaak ook wel lastig. Is er ergens een link te raadplegen waar dat goed uitgelegd wordt?oppermii schreef:Forums zijn vaak niet het toonbeeld van goed Nederlands.
Niet dat ik er goed in ben, maar overal 'me auto', 'me bumper', 'me velgen' staat zo stom.
Leuk zo'n pagina van de politieschool met het voorbeeld 'politiepet' (de politie + de pet).