TwitNour schreef:Tom.
Wat ik niet snap is dat de oprichter geen Up rijdt/heeft gereden. Waarom richt je een Up-forum op??? Haha
TwitNour, da's niet zo moeilijk hoor: om onpartijdig forumbeheerder van onze drieling te kunnen zijn moet je òf tegelijkertijd een Citigo, Mii en Up! rijden òf geen van die drie...
Vandaag even bij Spenkelink geweest voor de uitlaat. Er zit een raar geluid in maar dat schijnt door de einddemper te komen. Verder gewoon gasdicht. Daarna maar even een sierstuk toegevoegd. Outward rolled tip FTW!
Haha toch een leuk bakkie Tom. Velgen zijn inderdaad ook nice
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
En een nieuwe modificatie! Ik zit eindelijk lekker laag! Er zit nu in plaats van de LTEC stoel een Sparco Torino2 in. Wat een genot! Ik zal morgen even betere foto's maken.
Nou het was weer genieten vandaag! Toen ik aankwam bij de Nurburgring was de IP nog bezig. Wat gaaf om te zien zeg! Wat een snelheid! Teveel gave auto's om op te noemen! Ik stond op een gegeven moment op het rechte stuk te kijken en toen de F-type R convertible voorbij kwam deed het zeer aan de oren, zo luid! Schitterend!
Even een filmpje van gemaakt:
Vervolgens een paar rondjes met Alexander mee mogen rijden. Voor het eerst de ring over op snelheid! Donders leerzaam die drie rondjes! Donders gezellig ook! Wat gaaf!
Rondjes van de Aygo volgen.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
Inmiddels ruim 10.000 kilometer met de Aygo gereden. Ik moet nu dagelijks voor mijn werk naar Hilversum. Er wordt dus momenteel elke werkdag minstens 280 kilometer bij de ervaring opgeteld. Dan gaan bepaalde dingen wel opvallen.
Wat valt in positieve zin op?
- De Sparco stoel zit heel erg goed!
- de radio is prima;
- Zonder de airco te gebruiken is hij lekker zuinig;
Wat valt op in mindere zin:
- wat een herrie! Het windgeruis is echt niet normaal, helemaal niet in vergelijking tot een Vagling die zijn echt een heel stuk stiller;
- de tank is echt heel erg klein. Twee dagen op en neer lukt maar een derde dag durf ik niet op en neer te gokken. (tanken in Duitsland scheelt nog wel dus elke twee dagen sta ik aan de pomp);
- het onderstel is niet heel erg comfortabel;
- met airco aan heb je echt totaal geen vermogen.
Allemaal zaken die je met zo'n kleine auto kunt verwachten maar als het allemaal goed gaat wil ik in de toekomst wel een Citigo of een up! hebben.
Bekijk de beste online Ferrari Marketplace en het gaafste Ferrari blog op: www.giallomodena.com
vermogen in een up met airco aan vind ik zelf (60 bhp) ook tegenvallen. Maar dat is dan alleen als je met hoge temperaturen snel vaart wil maken met AC op standje drie bv.
2017 Volkswagen Move up! + Executive Pakket Honey Yellow
2018 Volkswagen T-Roc 1.5 TSI Sport (DSG) Atlantic Blue