![Smile :)](./images/smilies/icon/smile.gif)
En inderdaad de meeste dealers zullen dit niet aanpassen (zie topic hierover). Iemand met VCDS kan dat wel voor je doen.
Thanks, zal eens bij vagtechniek vragen of zij het ook kunnen (die zitten bij mij in de buurt).My1stIbi schreef:Dat kan inderdaad uitgezet worden met VCDS, net ff gecheckt. (Ik heb niet gekeken of 't ook werkt, we hebben de auto net gewassen en 't regent nu niet maar op de Ibi werkt 't wel en op de Mii zit 't op dezelfde plek).
Altijd gezellig! Doe ze de groeten!GunSpeed schreef:Straks afspraakje bij de jongens van VAG Techniek
Sorry Tom maar nu pas gezien maar inderdaad heel gezelligPetrolhead Tom schreef:Altijd gezellig! Doe ze de groeten!
No problem!GunSpeed schreef:Sorry Tom maar nu pas gezien maar inderdaad heel gezelligPetrolhead Tom schreef:Altijd gezellig! Doe ze de groeten!![]()
De tijd van een leuke babbel en een lekkere kop koffie en alles was aangepast!!!![]()
De Up was al een zeer leuke auto maar nu nog leuker en luxer... een aanrader
Thx Thijs... me happy!!![]()
![]()
Haha, dat is ook wel weer waarXanderv schreef:Haha meer werk is het ook nietze zijn goed maar om ze nou de hemel in te prijzen omdat ze de vagcom instellingen ff snel veranderen. Deste sneller kunnen ze weer verder met reparaties e.d.
Ik heb iemand van het forum laten doen en dat koste me ook maar 5 min incl het testen.
Xanderv schreef:Haha meer werk is het ook nietze zijn goed maar om ze nou de hemel in te prijzen omdat ze de vagcom instellingen ff snel veranderen. Deste sneller kunnen ze weer verder met reparaties e.d.
Ik heb iemand van het forum laten doen en dat koste me ook maar 5 min incl het testen.
Kelvinator schreef:behoud je eigenlijk je fabrieksgarantie en volledige dekking verzekering als je instellingen dmv vagcom aanpast aan je auto?
Mijn dealer zei dat pon geen garantie op elektronica meer geeft als ze zien dat de wagen is aangepast.... maarja, als de functies veiligheidsverhogend zijn?JoVe schreef:Kelvinator schreef:behoud je eigenlijk je fabrieksgarantie en volledige dekking verzekering als je instellingen dmv vagcom aanpast aan je auto?
eigenlijk geen idee, maar lijkt mij wel. Het is een erkend VAG bedrijf. En VAG is toch volkswagen??
Volgens onze vrienden bij Vagtechniek zelf verlies je je garantie niet.Kelvinator schreef:behoud je eigenlijk je fabrieksgarantie en volledige dekking verzekering als je instellingen dmv vagcom aanpast aan je auto?