Lijkt ons erg gezellig. De week erop zijn we er ook bij met de meeting met tourrit bij VAG Techniek
![Smile :-)](./images/smilies/icon/smile.gif)
Plastidip?Xanderv schreef:Mooi zeg, ga ik toch weer twijfelen over witte velgen onder me zwarte go
Gewoon even komen kijken!Xanderv schreef:Haha nee Tom, er moet überhaupt nog een set lichtmetaal komen. Wil eigenlijk zwarte spoke met gepolijste voorkant, maar nu ik dit zo zie twijfel ik...
Onze sponsor Van den Udenhout opent op 17 mei 2014 voor alle up! rijders en potentiële up! rijders haar deuren. Van den Udenhout wil graag nader kennis maken met de leden van het forum en de leden de mogelijkheid bieden om accessoires met korting te kunnen kopen.
Vanaf 13:00 uur is er een meeting waarbij de volgende dingen te doen zijn:
- Ontmoet elkaar, maak kennis met de up!forum leden
- Show elkaars auto's
- Aanbieding op de up! van Van den Udenhout
- Diverse coole accessoires om je up! nog verder te 'pimpen' en diverse kortingen!
Dat het altijd gezellig is in het zuiden blijkt wel weer! De liefhebber kan twee weekenden achter elkaar zijn auto fix krijgen in het gezellig zuiden van ons land!
(...)
Hopelijk kan Eveline even reageren.EvelineBegijn schreef:Dit is bij de vestiging in Eindhoven (Wekkerstraat 53)