Tapatalk ondersteuning

Hier vind u de algemene voorwaarden en de nieuwtjes omtrent het forum.
Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door Tom Westendorp » di 06 mei 2014, 13:02

Ok wellicht laat ik dan voorlopig maar even zo. Tapatalk gebruik geeft wel een vertekend beeld in de statistieken omdat de tapatalk gebruikers niet gemeten worden. :(

Blijf dus vooral de site (ook) gebruiken! :D :D :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Gebruikersavatar
rondeg
Forum newbie
Berichten: 83
Lid geworden op: za 13 okt 2012, 08:01
Locatie: Vlaardingen

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door rondeg » di 06 mei 2014, 14:24

Ook ikke gebruik alleen maar Tapatalk

Gebruikersavatar
Xanderv
Forum eindbaas
Berichten: 1489
Lid geworden op: ma 17 jun 2013, 15:45
Locatie: Rotterdam

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door Xanderv » di 06 mei 2014, 17:06

Haha ik ook
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Afbeelding

Gebruikersavatar
oppermii
Vagling liefhebber
Berichten: 601
Lid geworden op: zo 15 dec 2013, 21:25

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door oppermii » di 06 mei 2014, 18:14

Ik gebruik uitsluitend Tapatalk. Browser is veel te traag, ook bij responsive.

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door RobertJ » di 06 mei 2014, 21:14

Same..... misschien toch kijken of er met die statistieken(en dus reclameinkomst en dus betaalbaarheid) wat te doen is. Anders moet je dingen als premium memberschap introduceren hetgeen weer tot nare reacties over en weer leidt(en het vertrek van gasdwerg?)
Het is niet makkelijk :o

Sent from my XT897

Auke
Forum newbie
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 30 sep 2013, 20:48

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door Auke » di 06 mei 2014, 22:17

Alleen maar tapatalk

Gebruikersavatar
Inge
Forum eindbaas
Berichten: 1088
Lid geworden op: di 04 dec 2012, 10:01

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door Inge » wo 07 mei 2014, 06:23

Ik gebruik meestal de site via de computer - vind ik nog steeds het prettigste. Doch ben nu een beetje de tapatalk aan het leren maar ben er nog niet weg van.
Skoda Citigo Artic 60pk -Spring Green-14" stalen velgen+Avalone wieldoppen-PIAA H-724 verlichting + Bosch Plus90 dimlicht-move&fun-high up versnellingspook + handrem-chroom spiegels + deurcovers-ceramic onderdashboard + middenconsole-armsteun-CC

Gebruikersavatar
Tom Westendorp
Unicorn
Berichten: 13480
Lid geworden op: za 28 jan 2012, 17:04
Locatie: Enschede
Contacteer:

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door Tom Westendorp » wo 07 mei 2014, 08:12

RobertJ schreef:Same..... misschien toch kijken of er met die statistieken(en dus reclameinkomst en dus betaalbaarheid) wat te doen is. Anders moet je dingen als premium memberschap introduceren hetgeen weer tot nare reacties over en weer leidt(en het vertrek van gasdwerg?)
Het is niet makkelijk :o

Sent from my XT897
Deze vraag gaat niet over de reclame inkomsten. Ik snap ook niet zo goed hoe je daar bij komt. Ik heb gezien dat de server van de webhoster de gegevens van Tapatalk verkeer wel meeneemt in de statistieken dus die kan ik nu bijhouden.

Het was vooral een vraag die ik wilde stellen omdat ik de site misschien responsive wil maken. Als er maar één of twee users zijn die gebruik maken van Taptalk dan lijkt het me niet zo'n probleem. Ik zie ook terug in de statistieken dat Tapatalk best veel gebruikt wordt. Dat ga ik dus niet aanpassen.

Thanks voor de feedback allemaal! :D
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

RobertJ
Vagling liefhebber
Berichten: 646
Lid geworden op: do 28 nov 2013, 13:46

Re: Tapatalk ondersteuning

Bericht door RobertJ » wo 07 mei 2014, 11:06

Petrolhead Tom schreef:....
Deze vraag gaat niet over de reclame inkomsten. Ik snap ook niet zo goed hoe je daar bij komt. Ik heb gezien dat de server van de webhoster de gegevens van Tapatalk verkeer wel meeneemt in de statistieken dus die kan ik nu bijhouden.
Als met het over pageviews heeft, dan ben ik gewend dat het over reclameinkomsten gaat :p kijk maar eens hoe autoblog hinderlijk veel doorlinkt naar zustersites voor bijv filmpjes, terwijl ze embedden ook prima zou zijn. Zelfde geldt voor foto's.
Mijn excuses voor de verkeerde opvatting. :)

Sent from my XT897

Plaats reactie