Tom zijn Brabus. Pipercross p14 pssssht
Re: Tom zijn Aygo
Ex: SEAT Mii Sport Dynamic - 5-drs - Diepzwart metallic - Drive pakket - SEAT Portable System - 2014
-
- Vagling liefhebber
Doe dan toch die Honda maar.. stiekem...Petrolhead Tom schreef:Deze was van 2007 met half leer, airco, met leder bekleed stuur, sportvelgen, airco, centrale vergrendeling, het hele boekje behalve mistlampen voor zeg maar en met een jaar garantie en 37000 kilometer 5100 euro.Xanderv schreef:Mag ik vragen wat zo'n aygo nou doet dan? Qua prijs.
Oh ok dat is wel een redelijke prijs inderdaad
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Tja, 5100 euro voor een 7 jaar oude auto... De C1 en 107 waren nieuw te krijgen voor 6.500 euro... OK, dan had je wellicht de basisuitvoering. Maar ik vind 5.100 euro heel wat geld voor een 7 jaar oude auto. Maar zolang het naar je wens is
High up 75pk, 5-deurs, bluemotion, light silver, drive pakket, executive pakket, sportonderstel met "Classic" velgen
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Een Aygo was standaard duurder deze uitvoering zat rond die tijd tegen de 14k (toen nog naar gekeken als nieuwe auto voor mijn vriendin) daarom vind ik 5k wel netjes. Kleine zuinige auto's met airco zijn gewoon duur. Feit.up! schreef:Tja, 5100 euro voor een 7 jaar oude auto... De C1 en 107 waren nieuw te krijgen voor 6.500 euro... OK, dan had je wellicht de basisuitvoering. Maar ik vind 5.100 euro heel wat geld voor een 7 jaar oude auto. Maar zolang het naar je wens is
Groovejunk, de S2000 is gelukkig wel voor wat meer weggegaan.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
- Autheo
- Donateur member
Bijna hoogverraad ????Petrolhead Tom schreef:Het voelt bijna als hoogverraad maar vanmiddag een Aygo gekocht. Op dit moment helaas (financieel) de verstandigere keuze. Die up! komt er! Misschien wel sneller dan later maar momenteel is het niet verstandig om een cheap to run auto te kopen die nog (voor mij op dit moment) duur in aanschaf is.
Die up! komt er ????
Maar hoe dan ook: succes in je Aygo (or better: Yougo, not Mii)
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
Hiervoor:Mii Style Ecomotive (zie review)
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Wat heeft dan zo allemaal Tom???
Welke opties
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Welke opties
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ik krijg onderhand zo'n vermoeden dat ik eerder uit mijn Up stap dan Tom in de zijne
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Net even getankt, ben vanmorgen op en neer naar Groningen geweest. Op de autobaan 140 en op het stuk binnendoor tussen de 80 en 110, een paar keer goed doorgetrokken resulteert in een verbruik van 1 op 20,7. BIZAR!
Guido, zie vorige pagina.
Guido, zie vorige pagina.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ
De 'liefde' voor de up!-drieling zit duidelijk niet diep genoeg. Ik snap het ook niet helemaal in het licht van de recent aangekondigde roadtrip. Ga je die dan rijden met de Aygo?
- henri
- Forum eindbaas
- Contacteer:
Ik vind het wel bijzonder dat je in de periode van het bestaan van het forum al vier andere auto's gekocht hebt:
- BMW E46 Compact
- Ford Fiesta ST
- Honda S2000
- Toyota Aygo
Zal bij elkaar ook niet weinig gekost hebben? Ik moet je wel bekennen dat ik stiekem een beetje jaloers ben op je ervaringen met de E46 en S2000
- BMW E46 Compact
- Ford Fiesta ST
- Honda S2000
- Toyota Aygo
Zal bij elkaar ook niet weinig gekost hebben? Ik moet je wel bekennen dat ik stiekem een beetje jaloers ben op je ervaringen met de E46 en S2000
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
E46 was een jeugddroom. Echt een vergissing, niet snel genoeg voor het verbruik. Geruild voor de fiesta met geld toe. Een goed jaar gehad dus geruild voor de S2000 met forse bijbetaling. Rhd, never again. Nu even een mindere periode dus: goedkope auto.henri schreef:Ik vind het wel bijzonder dat je in de periode van het bestaan van het forum al vier andere auto's gekocht hebt:
- BMW E46 Compact
- Ford Fiesta ST
- Honda S2000
- Toyota Aygo
Roadtrip gaat gebeuren met een up! Van Vagtechniek.
- Autheo
- Donateur member
Heerlijk, zo'n moderator van 't up! forum die toch het bezitten van een up! (of een van de andere twee) goed weet te relativeren, en andere opties niet schuwt! Het besef dat ook andere auto's best leuk kunnen zijn kan helpen om dit een realistisch forum te laten blijven!
Mii Sport Connect Ecomotive | 60 pk | 5d | candy white | (zie review)
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
<> Link:
4,7 l/100km = 21,1 km/l
Aah een Aygo,
Succes ermee waarom niet, is wel Toyota he.....
Als eerder vermeldt, mijn vrouw had hiervoor een 107 ook met zon beetje alle opties.
Echt probleemloos mee gereden. En spotgoedkoop.
Alleen de condensor is een keer onder garantie vervangen dat is alles,
Hij was van 2010 met 41000km op de teller, met inruilen voor 400 euro per jaar aan afschrijving gehad!
De Vespa was duurder in kosten per maand dan de 107!
Nee niks mis mee, ook gewoon een verstandige keuze.
Met vriendelijke groet,
Leen.
Succes ermee waarom niet, is wel Toyota he.....
Als eerder vermeldt, mijn vrouw had hiervoor een 107 ook met zon beetje alle opties.
Echt probleemloos mee gereden. En spotgoedkoop.
Alleen de condensor is een keer onder garantie vervangen dat is alles,
Hij was van 2010 met 41000km op de teller, met inruilen voor 400 euro per jaar aan afschrijving gehad!
De Vespa was duurder in kosten per maand dan de 107!
Nee niks mis mee, ook gewoon een verstandige keuze.
Met vriendelijke groet,
Leen.
Wel grappig hoe sommige mensen bijna teleurgesteld reageren ze hebben hem zelf afgeschrikt met alle vochtproblemen enzo. Overigens had de aygo die ook(mijne niet)
Sent from my XT897
Sent from my XT897
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Ik ben niet afgeschrikt maar de up!/Mii of Citigo zoals ik hem wil hebben kost gewoon bijna het dubbele van wat ik nu heb uitgegeven. Puur een centenkwestie.RobertJ schreef:Wel grappig hoe sommige mensen bijna teleurgesteld reageren ze hebben hem zelf afgeschrikt met alle vochtproblemen enzo. Overigens had de aygo die ook(mijne niet)
Sent from my XT897
RobertJ schreef:Wel grappig hoe sommige mensen bijna teleurgesteld reageren ze hebben hem zelf afgeschrikt met alle vochtproblemen enzo. Overigens had de aygo die ook(mijne niet)
Sent from my XT897
Niet teleurgesteld maar in het licht van een aantal recente topics moeilijk te begrijpen.
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Zie post hierboven Ed.
Ja maar je hebt ook de helft minder autoPetrolhead Tom schreef:Ik ben niet afgeschrikt maar de up!/Mii of Citigo zoals ik hem wil hebben kost gewoon bijna het dubbele van wat ik nu heb uitgegeven. Puur een centenkwestie.RobertJ schreef:Wel grappig hoe sommige mensen bijna teleurgesteld reageren ze hebben hem zelf afgeschrikt met alle vochtproblemen enzo. Overigens had de aygo die ook(mijne niet)
Sent from my XT897
verouderd model, belachelijk weinig kofferbakruimte...
- Tom Westendorp
- Unicorn
- Contacteer:
Klopt. You get what you pay for. Liever een citigo of een up! maar dit is ook prima voor nu.