Nou gisteren was zeker al een waarschuwing van het Start/Stop systeem, nare piep en knipperend start/stop symbool (doorgestreept).
Nu vandaag bemerk ik dat bij het afsluiten van de deuren via de afstandbediening de alarmlichten niet 1x knipperen, maar helaas gewoon uitblijven, de deuren gaan echter wel op slot.
Bij het openen knipperen ze 2x.
Ik weet dat deuren en start/stop systeem met elkaar gekoppeld zijn, ben benieuwd of er nog meer is dat niet meer werkt.
Maandag ga ik maar contact met de dealer opnemen
Alarmlichten knipperen niet bij het afsluiten
-
- Vagling liefhebber
Re: Alarmlichten knipperen niet bij het afsluiten
Wel alle deuren incl kofferbak goed dicht? Als dit niet zo is gebeurd er namelijk ook niks als je de deuren op slot doet
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
Dat is ook mijn eerste gedachte. Er is een deur niet goed dicht. Is me ook al eens overkomen.Xanderv schreef:Wel alle deuren incl kofferbak goed dicht? Als dit niet zo is gebeurd er namelijk ook niks als je de deuren op slot doet
-
- Vagling liefhebber
Bedankt alle twee! Passagiers portier was niet helemaal gesloten. Is toch wel een goed systeem als ik er nu over nadenk.
Handig dit forum en veel hulp (snel) aanwezig.
Handig dit forum en veel hulp (snel) aanwezig.