Verder vandaag tussen de buien door nog wat aan het hobbyen geweest.
Iemand nog een Up badge nodig, die is er af namelijk.
De radio ontvangst vond ik af en toe twijfelachtig dus ik wilde eea controleren. Dus de radio er "even" uit gehaald. Tijdens het verwijderen kwam echter mijn dochter even "helpen" en voila, daar gooide ze een inbussleutel boven de radio en deze viel dus helemaal naar beneden buiten het bereik van mijn niet zo smalle handen.
Dat betekende helaas dus dat ik wat meer van het dashboard los mocht halen, want dat ding laten liggen was geen optie. Maar damn, wat zit dat kunststof paneel onder de radio goed vast zeg. Maar goed, uiteindelijk was ook die los en was de sleutel snel gevonden.
Hang ik daar ondersteboven in de Up valt mij ineens op dat er roest zit bij boven pedalen. Lijkt erop dat er een tijd lang wat water binnen is gekomen en dat vond de Up niet leuk. Of er nog steeds water binnen komt weet ik niet, het was niet nat iig. Ik zag hier al een topic over vochtproblemen en de mijne lijkt er dus ook last van (gehad) te hebben.
Verder het dash en alle kunststof delen eens goed behandeld met meguiars ultimate protectant dash & trim restorer. Ziet er weer strak uit zo.