deze hebben ook mijn voorkeur ,staat erg goedRiddick schreef:Dit heeft nog steeds mijn voorkeur.
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon/mrgreen.gif)
deze hebben ook mijn voorkeur ,staat erg goedRiddick schreef:Dit heeft nog steeds mijn voorkeur.
Linkje?MicroUp schreef:En niet duur. Voor 660 euro inclusief banden heb je ze.
Ja graag een linkjeGroovejunk schreef:Linkje?MicroUp schreef:En niet duur. Voor 660 euro inclusief banden heb je ze.
Alstu!Jos Bosch schreef:Ja graag een linkjeGroovejunk schreef:Linkje?MicroUp schreef:En niet duur. Voor 660 euro inclusief banden heb je ze.
Of je krijgt gebruikte banden. Lekker stunten met de prijs om goedkoop te lijken.Petrolhead Tom schreef:Dat is altijd het verneukeratieve van dat soort aanbiedingen. Je denkt dat zo'n all in set niet zo duur is totdat je ziet met waat voor banden zo'n set uitgerust wordt. Ik moet zeggen dat Nankang me dan nog meevalt. Vaak is het linlong of Wanli.
Thnx!
HongarijeGroovejunk schreef:Thnx!
Maar ik bestel net wat anders in Hongarije!
Deze combinatie is geschikt voor een VW Polo, voor een VW Up! kun je het beste de bandenmaat 195/40R17 monteren.DerMeister schreef:http://www.wielkracht.nl/17-inch-extrem ... -vid13412/
Wanneer je een nieuwe set velgen met banden besteld en je krijgt gebruikte banden geleverd, dan stuur je de set toch direct terug?Gunner schreef:Of je krijgt gebruikte banden. Lekker stunten met de prijs om goedkoop te lijken.
Ik heb het wel eens gezien, het staat er wel netjes bij maar ze adverteren dan met 'vanaf prijzen' dus dan lijkt het in eerste instantie goedkoop, maar als je verder kijkt komt de lage prijs door de gebruikte banden.Wielkracht schreef: Wanneer je een nieuwe set velgen met banden besteld en je krijgt gebruikte banden geleverd, dan stuur je de set toch direct terug?
Dat is niet wat je hebt besteld en het bedrijf waar je de set hebt aangeschaft zorgt maar dat er een set nieuwe velgen met nieuwe banden geleverd wordt.
Wielkracht levert uitsluitend combinaties met nieuwe banden.
Weet er eigenlijk iemand of die VW-centercaps één op één passen?swiebs up schreef: