Vandaag rond 08.00 weer richting H.E.S gereden om mijn automatisch licht verder af te laten maken.
Klokslag 09.00 reed ik de garage in en werd weer zeer welkom ontvangen.
Henk ging gelijk aan de slag en ik kreeg een lekker kopje koffie.
De vorige keer had Henk het niet af kunnen maken door tijdgebrek mijnerzijds.Maar ook omdat ik een andere computer in de UP! heb zitten dan de andere UPs waar Henk aan had gewerkt.
Maar zoals altijd werkt Henk zeer rustig verder en laat zich ook hier niet door van de wijs brengen.
En wij ons maar afvragen waarom ik een ander computer in de UP! Hebben en ook de zekeringkast is anders.
Had toch iets langer geduurd dan we hadden vermoed maar rond 11.15 vertrok ik uit Aarle Rixtel.
Het automatisch licht werkt dus hoef ik de schakelaar niet meer te bruiken maar kan wel het grootlicht niet meer gebruiken als ik de schakelaar niet omzet.Kan wel seinen en heb dit in overleg met Henk zo gelaten.
Wel gaat Henk bedenken waarom dat niet meer werkt en hopelijk komt er een oplossing.Niet dat ik zo vaak met groot licht rijd en als ik dat wil doen houd ik de schakelaar maar vast.
Voor de rest super blij dat het werkt.
Kom ik thuis vertel het verhaal aan mijn vrouw zegt zij" zou het niet komen omdat wij een automaat hebben"
Ja vrouwenlogica
Hadden we zelf ook wel kunnen bedenken.
Jos.
Seat Ibiza ST 1.2 DSG Sport.