Up! Sport & Styling pakket (aanbieding p.2!)

Bespreek hier alles omtrent het mooier of sneller maken van je UP!
Crash
Vagling liefhebber

Re: Up! Sport & Styling pakket

Bericht door Crash » di 07 feb 2012, 22:13

Paashaas25 schreef:Weet iemand of je ook bij de dealer alleen de spoiler kan bestellen?
Deze zou wel mooi staan op onze black up denk ik.
Ja, dat zou mogelijk moeten zijn.
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » di 07 feb 2012, 22:16

Crash schreef:
Paashaas25 schreef:Weet iemand of je ook bij de dealer alleen de spoiler kan bestellen?
Deze zou wel mooi staan op onze black up denk ik.
Ja, dat zou mogelijk moeten zijn.
Inderdaad;

Dakspoiler, in grijze grondlak

Artikelnummer: 1S0071641 GRU
Prijs in Duitsland: 153,00 EUR
Volkswagen.de
Volkswagen Polo 6C 1.8 GTI 2015
Nissan Pixo Look 1.0 2012 Scuderia

zeg maar JP ! ;)

Paashaas25
Vagling liefhebber

Bericht door Paashaas25 » di 07 feb 2012, 22:34

Dank je voor de snelle en goede reactie. Staan wel leuke dingen op de site.

Morgen maar eens naar de dealer bellen wat dit inclusief montage en spuiten kost. Het maakt de black up imho wel af (de prijs dan ook van 15k -190 Euro + ?) lol.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

Paashaas25
Vagling liefhebber

Bericht door Paashaas25 » do 09 feb 2012, 19:44

Bericht van de dealer; spoiler in kleur, gemonteerd en gespoten = 495 Euro.
Mini Cooper--> 4 deuren-> VW-> UP-> Drive pakket-> Dynamic pakket-> 75 Pk-> High UP-> Black UP!

Paashaas25
Vagling liefhebber

Bericht door Paashaas25 » do 09 feb 2012, 19:54

Ik zie op veel foto's de black up met spoiler afgebeeld. Ik verwacht niet dat dit standaard is bij de blue motion of black up (zeker gezien het feit dat de dealer hiervoor 495 Euro vraagt) maar weet iemand het antwoord?

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Bericht door henri » vr 10 feb 2012, 22:12

Door de relatief onduidelijke foto's van het Sport & Styling pakket kan er veel verwarring ontstaan. Zelf had ik ook hier en daar wat twijfels.

Wat betreft de achterspoiler: elke Up heeft standaard een geïntegreerd spoilertje. De spoiler van het pakket is forser. Als je heel goed kijkt, is het derde remlicht bij een achteraf gemonteerde achterspoiler iets verzonken. Zonder deze spoiler ligt het remlicht gelijk met de carrosserie.

Zelf heb ik vandaag naar de voorspoiler geïnformeerd. Op de foto's lijkt het dat de voorbumperspoiler een compleet andere voorbumper betreft. De magazijnman van mijn dealer kon mij eerst niet vertellen of het om een voorbumper(onder)lip ging of om een complete bumper. Na wat verder zoeken kwamen we bij de montage-instructie van de voorspoiler. Toen werd pas duidelijk dat het om een losse lip/spoiler gaat, die op de bestaande originele bumper gemonteerd wordt. In werkelijkheid zal dus altijd duidelijk zichtbaar zijn dat bumper en spoiler uit twee delen bestaan; minder fraai dus dan bijvoorbeeld geheel andere bumper zoals o.a. wordt toegepast bij de R-line pakketten van de Golf 6 en de laatste Polo.

Ik vermoed dat er het nodige is gefotoshopt aan de afbeeldingen van het S & S pakket.

Tom Westendorp
Unicorn
Contacteer:

Bericht door Tom Westendorp » ma 13 feb 2012, 18:20

Gewoon nog even wachten komt vanzelf voor heel wat minder voorbij op Ebay.
Bent u al geabonneerd op mijn Engels gesproken EV kanaal? https://www.youtube.com/channel/UCREGSA ... 5p7i-ojmYQ

Crash
Vagling liefhebber

Bericht door Crash » ma 20 feb 2012, 12:32

henri schreef:Door de relatief onduidelijke foto's van het Sport & Styling pakket kan er veel verwarring ontstaan. Zelf had ik ook hier en daar wat twijfels.

Wat betreft de achterspoiler: elke Up heeft standaard een geïntegreerd spoilertje. De spoiler van het pakket is forser. Als je heel goed kijkt, is het derde remlicht bij een achteraf gemonteerde achterspoiler iets verzonken. Zonder deze spoiler ligt het remlicht gelijk met de carrosserie.

Zelf heb ik vandaag naar de voorspoiler geïnformeerd. Op de foto's lijkt het dat de voorbumperspoiler een compleet andere voorbumper betreft. De magazijnman van mijn dealer kon mij eerst niet vertellen of het om een voorbumper(onder)lip ging of om een complete bumper. Na wat verder zoeken kwamen we bij de montage-instructie van de voorspoiler. Toen werd pas duidelijk dat het om een losse lip/spoiler gaat, die op de bestaande originele bumper gemonteerd wordt. In werkelijkheid zal dus altijd duidelijk zichtbaar zijn dat bumper en spoiler uit twee delen bestaan; minder fraai dus dan bijvoorbeeld geheel andere bumper zoals o.a. wordt toegepast bij de R-line pakketten van de Golf 6 en de laatste Polo.

Ik vermoed dat er het nodige is gefotoshopt aan de afbeeldingen van het S & S pakket.
Dus voor €2400,- krijg je een lip voor de voor & achterbumper, sideskirts en een spoilertje :o
| High Up! | Dark Silver | 75pk Bluemotion | Executive | Drive | Dynamic 'Triangle' | Kunstlederen stoelbekleding | Zonder type-aanduiding | Dashboardpad Dark Silver |

High-up!
Vagling liefhebber

Bericht door High-up! » ma 20 feb 2012, 14:28

Crash schreef:
henri schreef:Door de relatief onduidelijke foto's van het Sport & Styling pakket kan er veel verwarring ontstaan. Zelf had ik ook hier en daar wat twijfels.

Dus voor €2400,- krijg je een lip voor de voor & achterbumper, sideskirts en een spoilertje :o
Wat een geld... 25% van een (beetje!) aangekleden up!
||High-up! | Candy White | Executive Pakket | Drive Pakket | Maps & More | 75PK ||

eas
Vagling liefhebber

Bericht door eas » ma 20 feb 2012, 14:59

wie ook besluit om dat bedrag te betalen voor zo'n weinig spul dan ben je niet goed bij je hoofd :oops:
Laatst gewijzigd door eas op ma 20 feb 2012, 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.
fiat panda twinair 65 pk lounge 2013

Crash
Vagling liefhebber

Bericht door Crash » ma 20 feb 2012, 15:04

eas schreef:wie ook besluit om dat bedrag te betalen voor zo'n weinig spul ben je niet goed bij je hoofd :oops:
Mee eens :lol:

Paashaas25
Vagling liefhebber

Bericht door Paashaas25 » ma 20 feb 2012, 18:32

Een filmpje waar ze alle extra's laten zien (ook van het style pakket).
Het is nu ook duidelijk wat het verschil van de spoiler is.

http://www.youtube.com/watch?v=fLIu0SFBRec

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » ma 20 feb 2012, 18:44

Als ik dit pakket al zou willen, dan zou ik de onderdelen los bestellen. Ik heb hetzelfde gehad met een Ed.30 pakket op de Golf 5 GTi. De ene dealer vroeg €2100 ex btw, de ander €1475 inclusief btw. (beide prijzen met montage) De 4 delen (net als bij de Up!) moeten niet meer dan €500 kosten voor spuiten en monteren.

zeg maar JP ! ;)

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Bericht door henri » ma 20 feb 2012, 20:42

Om wat meer duidelijkheid te geven over dit pakket.

Een Up MET compleet pakket:

http://home.mobile.de/THIEROLF#des_156486119

Een vergelijkbare Up ZONDER pakket:

http://home.mobile.de/GUENTER-NEUMANN#des_155524223

T.o.v. een originele Up zijn de verschillen miniem, is mijn mening. Wel wordt de achterkant veel dikker met de achterbumperspoiler.

henri
Forum eindbaas
Contacteer:

Bericht door henri » ma 20 feb 2012, 20:46

JuP ! schreef:Als ik dit pakket al zou willen, dan zou ik de onderdelen los bestellen. Ik heb hetzelfde gehad met een Ed.30 pakket op de Golf 5 GTi. De ene dealer vroeg €2100 ex btw, de ander €1475 inclusief btw. (beide prijzen met montage) De 4 delen (net als bij de Up!) moeten niet meer dan €500 kosten voor spuiten en monteren.
De bruto excl. prijzen van de voor- en achterbumper zijn beiden 222 euro. Hier gaat eventueel korting af en komt BTW bij.

Shoppen bij diverse dealers voor het complete pakket kan inderdaad lonend zijn.

Crash
Vagling liefhebber

Bericht door Crash » di 21 feb 2012, 21:56

henri schreef:Om wat meer duidelijkheid te geven over dit pakket.

Een Up MET compleet pakket:

http://home.mobile.de/THIEROLF#des_156486119

Een vergelijkbare Up ZONDER pakket:

http://home.mobile.de/GUENTER-NEUMANN#des_155524223

T.o.v. een originele Up zijn de verschillen miniem, is mijn mening. Wel wordt de achterkant veel dikker met de achterbumperspoiler.
De achterbumper ziet er mooier uit 8-)

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » di 21 feb 2012, 22:16

Nice find !!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mooi !

zeg maar JP ! ;)

Jason
Forum newbie

Bericht door Jason » zo 26 feb 2012, 12:52

Zeker mooi, maar niet voor zoveel geld.

Ron UP
Forum eindbaas

Bericht door Ron UP » di 28 feb 2012, 21:58

High Up,5 deurs, navi,cruisecontrol,airco,alle ramen getint,dubbel uitlaatstuk,Dezent TX velgen met 195 brede banden,,LEDdrl,zwart embleem,coming home,bochtverl,en andere aanpassingen

Uppie: http://vwupforum.nl/viewtopic.php?t=350

JuP !
Forum eindbaas

Bericht door JuP ! » wo 29 feb 2012, 10:24

Vraag uitstaan bij een grote NL'se dealer met wat en hoe als je dit pakket in NL los bestelt....

Keep U posted !!

zeg maar JP ! ;)

Plaats reactie