Citygo010, denk je dat die lampen het goed gaan doen in de spiegel van de koplamp? Het is al bewezen dat Xenon veel strooilicht opbrengt (dus tegenliggers verblind)
Led heeft een totaal andere spiegel nodig dan dimlicht. Laat als je ze hebt eens zien op een egale muur wat het lichtbeeld doet. Ben ik enorm benieuwd naar.
Alle lampen binnen
Re: Alle lampen binnen
Skoda Citigo - Tornado red | Retrofit xenon | Monte Carlo grill - splitter - diffuser | Custom emblemen | zwart dak | Spoiler | Helix sub en speakerupgrade |
- richardm35
- Vagling liefhebber
heb zelf ook de H4 cree led 1800lumen in mijn seat mii kwa licht opbrengst is het veel meer dan gewoon halogeen en geen strooitlicht zoals xenon alleen je ziet niet echt een duidelijke streep als je op een muur schijnt mvg richard
Heb misschien wat foto's???
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
- richardm35
- Vagling liefhebber
Zal morgen even foto's maken voor de gene die foto's willen kunnen jullie mij mailen op richardm35@hotmail.com
- Up-Jury
- Donateur member
Voor iemand die het wil weten na 45K km of wel 22 maanden is er 1 van mijn Piaa H724 gesneuveld.
Vandaag maar de Canbus LED dagrijverlichting W21/5w op xenonlamp.nl besteld.
Voor dat mijn Osram night breakers sneuvelen maar de OSRAM COOL BLUE INTENSE besteld.
Vandaag maar de Canbus LED dagrijverlichting W21/5w op xenonlamp.nl besteld.
Voor dat mijn Osram night breakers sneuvelen maar de OSRAM COOL BLUE INTENSE besteld.
Van die cool blue krijg je geen spijt
Move UP! Bluemotion 60PK >> 75pk upgrade......Executive pakket......Getinte Ramen......17'' Brock Velgen Zwart...... Cree LED Bi led Dimlicht 5700k.....Schroefset
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
2e auto
Golf 6 1.4 tsi
FULL OPTIEN!!
zelfs standkachel
full led koplampen
19'' Santiago Wheels
Waar heb je deze lampen besteld??GuidoUp schreef:vandaag de witte t20 lampen vervangen door oranje...
ziet echt beter uit...beetje ammie achtig
"van hoog naar laag is een natuurlijke beweging"
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -
VW UP! 1.0i 3drs - Deep Black Pearl - BBS RC323 - AP schroefset - K&N - Bi Xenon -